آفتاب
عزیزی در نطق میان دستور:

مهمترین درس انقلاب حفظ وحدت و آرام کردن فضای سیاسی است

مهمترین درس انقلاب حفظ وحدت و آرام کردن فضای سیاسی است

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با انتقاد از وجود تبعیض در اختصاص منابع به استان ها، تاکید کرد: چرا مردم حوزه انتخابیه من باید تاوان پیشرفت و توسعه چند استان نور چشمی را بپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا عزیزی در نطق میان‌ دستور در جلسه علنی یکشنبه 12بهمن مجلس شورای اسلامی وفات حضرت فاطمه معصومه را تسلیت گفت و ادامه داد: سلام بر فجر و سپیده دم صبح، سلام بر آزادی، شهیدان و امام شهیدان خمینی کبیر و رهبر فرزانه انقلاب که امید آزادی خواهان جهان اسلام است.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یادمان باشد که مهمترین درس انقلاب، حفظ وحدت، همدلی و آرام کردن فضای سیاسی است. انقلاب برای نیل به پیشرفت و اعتلا بر پایه مردم سالاری دینی، استقلال و عدم وابستگی به غرب و شرق با پیروی از ولی فقیه شکل گرفت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان ادامه داد: من از سرزمین مشروطه‌خواهان هستم، از سرزمین صف‌شکنان تیپ قمر بنی هاشم هستم. من از سرزمین آب، آبشار و آفتاب، سرزمین لاله‌ها هستم. من از چهار محال و بختیاری‌ام. سرزمین من نیاز به ترحم ندارد بلکه طالب حقی است که شایسته آن است.

عزیزی تاکید کرد: مردم منطقه من می‌خواهند بدانند علت تبعیض‌ها چیست؟ چرا مناطق محروم ما باید تاوان پیشرفت و توسعه چند استان نور چشمی را باید بپردازند.

وی ادامه داد: از کدام مشکلات مردم منطقه‌ام بگویم، از بیکاری و گرانی بگویم یا از افسردگی جوانان. از ورشکسته شدن شلات‌داران بگویم یا به تاراج رفتن آب و خشکی چشمه‌ها.

وی همچنین ضمن تشکر ازاقدامات انجام گرفته شده از سوی وزارت نفت در گازرسانی به برخی از مناطق استان چهارمحال و بختیاری خواستار تسریع در گازرسانی به مناطق فاقد گاز در استان چهارمحال و بختیاری شد.

نماینده مردم اردل و فارسان همچنین با بیان این‌که از تمام اعضای هیات دولت به ویژه وزیر آموزش و پرورش تقاضای رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان را دارم خطاب به وزرای راه و شهرسازی و نیرو و رئیس بانک مسکن خواستار رسیدگی به حل مشکلات مسکن مهر استان چهار محال و بختیاری شد.

وی همچنین اظهار کرد: متاسفانه نماینده پارلمانی اوقاف به هیچ کدام از وعده‌هایی که برای کمک به مساجد و امامزاده‌های حوزه انتخابیه داده بود عمل نکرده است و این اقدام موجب بدنامی این ارگان مقدس شده است.

عزیزی در ادامه در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی وزارت ورزش و جوانان نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه انتخابیه‌اش و احداث سالن‌های ورزشی در روستاهای استان چهارمحال و بختیاری شد.

نماینده مردم اردل و فارسان در پایان با اشاره به اقدامات انجام گرفته شده از سوی راه و شهرسازی در خصوص توسعه و بهسازی راه‌های استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از وزیر محترم راه و شهرسازی به دلیل توسعه و بهسازی راه‌ها و رفع تعدادی از نقاط حادثه‌خیز حوزه انتخابیه‌ام تشکر می‌کنم اما اعلام می‌کنم که برخی از جاده‌های استان چهار محال و بختیاری نیاز به مساعدت بیشتری دارد.

کد N704959

وبگردی