آفتاب
صابری در نطق میان دستور:

هشداربه شورای عالی انقلاب فرهنگی/ ازنفوذ انگیزه‌های سیاسی جلوگیری کنید

هشداربه شورای عالی انقلاب فرهنگی/ ازنفوذ انگیزه‌های سیاسی جلوگیری کنید

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی به شورای انقلاب فرهنگی نسبت به نفوذ انگیزه‌های سیاسی در فضای فرهنگی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی رضا صابری، نماینده مردم آزادشهر در نطق میان دستور خود گفت: ارزش برگزاری جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آن است که به برکت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و حمایت‌های با بصیرت مردم همچنان به آرمان‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پایبند بوده‌ایم.

وی ادامه داد: علی‌رغم دشمنی‌ آمریکایی‌ها در طول سال‌های گذشته، دستاوردهای بزرگی در همه عرصه‌ها به دست آوردیم.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز آرمان‌گرایی مبتنی بر واقعیت آن است که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در بودجه اجرا کنیم.

صابری تاکید کرد: امروز رسالت مجلس کمتر از دولت نیست. از کمیسیون تلفیق می‌خواهیم در راستای تدوین بودجه بدون نفت اقدام کند که این موضوع دولت را کارآمدتر کرده و پیامی روشن برای دشمن دارد.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین به شورای عالی انقلاب فرهنگی هشدار داد: از نفوذ انگیزه‌های سیاسی بر فضاهای فرهنگی جلوگیری کند.

وی ادامه داد: برخی افراد به فرض فتنه 88 را برای خود وظیفه می‌دانند اما بدانند که ما نمی‌توانیم مشکلات ناشی از فتنه را فراموش کنیم و مجازات عوامل فتنه درخواست ما از قوه قضاییه است.

کد N704906

وبگردی