آفتاب
قنبری خبرداد:

برگزاری مسابقات چند جانبه تکواندو به میزبانی تویسرکان

برگزاری مسابقات چند جانبه تکواندو به میزبانی تویسرکان

همدان-رئیس هیئت تکواندو استان همدان گفت: مسابقات تکواندو چند جانبه به میزبانی شهرستان تویسرکان برگزار و تیم تویسرکان به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.

احسان قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات چند جانبه تکواندو در تویسرکان اظهار داشت: در این مسابقات تیم تویسرکان با ۶۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم ملایر با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم و  تیم نهاوند در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به نفرات برتر اوزان هشت گانه گفت: الوند سالکی، محمدحسین درویشی، فرزاد سبز پور، محمدعلی کرمی، امیرحسین آقاسی، مهران محمودی، امید سوری، امیررضا سوری به ترتیب در اوزان اول تا هشتم موفق به کسب مقام شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان همدان با اشاره به فعالیت شهرستان ها در این رشته بیان کرد: در حال حاضر تمامی شهرستان های استان همدان از جمله ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن، فامنین و کبودرآهنگ دارای رئیس هیئت تکواندو هستند و فعالیت دارند.

قنبری یادآور شد: با توجه به سطح بالای تکواندو کشور هیئت تکواندو استان همه ساله به طور معمول جزو ۱۵ استان برتر تکواندو بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ باشگاه فعال تکواندو در استان همدان وجود دارد، گفت: مجموعه تکواندو کاران استان همدان پنج هزار و ۵۰۰ نفر است که نزدیک به دو هزار نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند.

رئیس هیئت تکواندو استان همدان عنوان کرد: رشته تکواندو در همدان ۶۰ نفر مربی دارد که ۱۵ نفر از آنها مربی خانم هستند و از ۶۵ نفر داور نیز ۱۵ نفر را داوران خانم تشکیل می دهند.

کد N704353

وبگردی