آفتاب

شیوه استقبال متفاوت از مهمانان جشنواره‌ی فیلم فجر

شیوه استقبال متفاوت از مهمانان جشنواره‌ی فیلم فجر

هنرمندان برای آغاز مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر وارد سالن همایش‌های برج میلاد شدند.

هنرمندان برای آغاز مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر وارد سالن همایش‌های برج میلاد شدند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در فاصله کمتر از 30 دقیقه به شروع رسمی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، عصر امروز 11 بهمن ماه هنرمندانی که در این دوره از جشنواره آثاری دارند، طی تشریفاتی بدون فرش قرمز وارد سالن همایش‌های برج میلاد شدند و در محل تعبیه شده عکس یادگاری گرفتند.

برخلاف روال چند سال گذشته که مسیری به عنوان "مسیر انقلاب" یا فرش قرمز برای مراسم افتتاحیه درنظر گرفته می‌شد بیرون و نیز در داخل سالن همایش‌ها مهمانان با شیوه نسبتا متفاوتی که شبیه فرش قرمز همیشگی نبود،روبرو شدند.

در گوشه‌هایی از سالن همایش‌های برج میلاد عکس‌ها و پوسترهایی از فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر قرار داده شده و همچنین یک تابلوی کوچک با یادداشتی درباره رسول اکرم (ص) گذاشته شده که بسیاری از هنرمندان حاضر زیر آن را امضا کرده‌اند.

در بخشی از این تابلو آمده است "یا رسول الله باشد که زبان سینمای ایران در این بحران زبانی نزدیک به کلام و زبان تو و منادی همان اخلاقی باشد که برای اکمال آن مبعوث شدی."

برای مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر هنرمندانی همچون سید مهدی شجاعی، خسروسینایی، ابوالحسن داودی، باران کوثری، ویشکا آسایش، ستاره اسکندری ، آنا نعمتی، هانیه توسلی، همایون اسعدیان‌، گلاب آدینه،‌بیژن امکانیان، عبدالحسن برزیده، زرین‌دست،مصطفی کیایی، پژمان بازغی، نوید محمدزاده، جعفر صانعی مقدم، احمد رمضان زاده، آزیتا موگویی، منصور لشکری قوچانی، سعید آقاخانی، الهام کردا، علی سرتیپی، رویا تیموریان، رویا نونهالی، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، هومن سیدی، حسین یاری، معین کریم‌الدینی، محسن خان جهانی،محمد رضا اصلانی، ابراهیم داروغه‌زاده و ... حضور دارند.

دست‌اندرکاران جشنواره‌ی فیلم فجر به هنرمندان با شاخه گل خوش‌آمدگویی کردند.

مجری مراسم افتتاحیه جشنواره‌ی فیلم فجر احسان کرمی است.

انتهای پیام

کد N703483

وبگردی