آفتاب
نه استرس داشت، نه اشتباه‌خاص؛

میرزابیگی: فغانی داوری ایران را روسفید کرد/ سرمربیان کره و استرالیا اعتراضی نداشتند!

میرزابیگی: فغانی داوری ایران را روسفید کرد/ سرمربیان کره و استرالیا اعتراضی نداشتند!

فغانی بدون اشتباه بود و فقط یکی، دو مورد اشتباه کوچک داشت، اما نمره خوبی از ناظر داوری گرفت ‌آن هم در شرایطی که فینال جام ملت‌ها بود و یکی پای فینال هم کشور میزبان بود...

کارشناس داوری کشورمان گفت: فغانی با خونسردی کامل فینال جام ملت‌های آسیا را قضاوت کرد و فقط در یکی - دو مورد جزیی اشتباه داشت.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره قضاوت علیرضا فغانی در فینال جام ملت‌های آسیا بین تیم‌های استرالیا و کره‌جنوبی بیان داشت: فغانی بسیار خونسرد با 2 کمک خود یکی از قضاوت‌های خوب این جام را در فینال ‌رقم زدند. من هیچ‌گونه استرسی در فغانی ندیدم، البته او سال‌هاست در سطح اول آسیا قضاوت می‌کند و نباید هم استرسی داشته باشد هر چقدر هم که بازی حساس باشد او خونسرد خواهد بود.

وی ادامه داد: فغانی بدون اشتباه بود و فقط یکی - دو مورد اشتباه کوچک داشت، اما نمره خوبی از ناظر داوری گرفت، ‌آن هم در شرایطی که فینال جام ملت‌ها بود و یک پای فینال هم کشور میزبان بود و هواداران به شدت خواهان قهرمان‌شدن تیم‌شان بودند. یک‌طرف هم کره‌جنوبی بود که از تیم‌های خوب آسیا بود، اما فغانی عالی کار کرد.

وی افزود: اشتلیکه سرمربی‌آلمانی کره‌ که در بازی‌های‌ گذشته همواره به داوران اعتراض می‌کرد در این بازی کوچک‌ترین اعتراضی نکرد. سرمربی استرالیا هم همین‌طور بود. در نهایت هم بازی بدون چالش و آرامش کامل برای تیم داوری سپری شد. می‌توان گفت فغانی و کمک‌هایش داوری‌ایران را روسفید کردند.

کد N703381

وبگردی