آفتاب
وزیر ارتباطات عراق:

مردم عراق هیچ‌گاه کمک‌های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کنند

مردم عراق هیچ‌گاه کمک‌های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کنند

مشهد- وزیر ارتباطات عراق گفت: کمک‌های جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه از ذهن مردم عراق فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی حسن کاظم‌الراشد در بازدید از مرکز نمایشگاه‌ آستان قدس رضوی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و حضور میلیون‌ها زائر در کربلای معلی اظهار داشت: بدون شک مدیریت و هماهنگی امور با این حجم استقبال زائران، جزء با عنایت ویژه ائمه معصومین(ع) میسر نمی‌شد و خوشحالیم که در امنیت کامل پذیرای میلیون‌ها زائر ایرانی عاشق امام حسین(ع) در عراق بودیم.

وی همچنین بر ضرورت همکاری‌های مشترک برای احیای زیرساخت‌های ویران شده در عراق تاکید کرد و افزود: وجود ظرفیت‌های فراوان در شرکت‌های ایرانی و در بخش‌های ارتباطی و نیاز عراق به احیا و بازسازی زیرساخت‌ها، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک فراهم کرده است.

الراشد گفت: از تجارب ارزنده آستان قدس رضوی در توسعه اماکن متبرکه، ایجاد امنیت هرچه بیشتر و افزایش خدمات رفاهی برای زائران استفاده می‌کنیم.

وزیر ارتباطات عراق اظهار داشت: اقدامات این مجموعه معنوی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، نشان‌دهنده دید مدیریتی وسیعی است که توانسته است این فعالیت‌ها را برای توسعه اقدامات فرهنگی به کار گیرد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی آستان قدس رضوی توانسته است طیف وسیعی از اقشار مختلف را مورد پوشش قرار دهد که این امر قطعا در توسعه خدمات عتبات عالیات عراق به عنوان یک الگوی موفق مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی نیز در این بازدید، ضمن خیر مقدم به وزیر ارتباطات عراق و هیئت همراه در سخنانی بیان داشت: عشق به ساحت مقدس اهل بیت(ع) حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد و هرچه دشمنان و استکبار سعی در مخدوش کردن چهره واقعی دین مبین اسلام کنند ، راه به جایی . نمی برند

سید احمد هاشم‌آبادی گفت: آستان قدس رضوی به برکت مرقد منور حضرت رضا(ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه مدیریت توانمند یکی از یاوران امام راحل و مقام معظم رهبری، شاهد تحولاتی عظیم و چشمگیر در زمینه‌های گوناگون بوده و در دروان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در عرصه‌های مختلف دستاوردهای فراوانی برای کشور و جهان اسلام داشته است.

کد N703270

وبگردی