آفتاب

انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از سیاست‌های نتانیاهو

انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از سیاست‌های نتانیاهو

آموس گلعاد در واکنش به عملیات اخیر حزب‌الله لبنان گفت: حزب‌الله تلاش می‌کند از داخل خاک سوریه جبهه جدیدی علیه اسرائیل باز کند. لیبرمن نیز در سفر خود به مناطق اشغالی جولان از سیاست‌های نتانیاهو انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری فلسطینی سما، آموس گلعاد، معاون هیات سیاسی - امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت: حزب‌الله از خاک سوریه تلاش می‌کند جبهه دومی علیه اسرائیل بگشاید.

گلعاد درباره خبرهایی مبنی بر وجود اختلاف میان مقامات سیاسی و نظامی این رژیم درباره عملیات قنیطره و هدف قرار دادن چند عضو حزب‌الله و یک افسر عالی‌رتبه ایرانی گفت: مقامات نظامی باید نظر خود را اعلام کنند.

گلعاد با اشاره به ممانعت از فعالیت گروه تروریستی داعش در مصر، از اقدامات ارتش مصر در نبرد با این گروه تروریستی در سینا تقدیر کرد.

همچنین به گزارش روزنامه اورشلیم پست، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم گفت: سیاست جامعی که هدف از آن برقراری آرامش در کوتاه‌مدت است، در نهایت به امنیت مردم اسرائیل و در طولانی‌مدت به قدرت بازدارندگی اسرائیل آسیب می‌زند.

لیبرمن در سفری که به منطقه جولان اشغالی داشت، هشدار داد این سیاست جامع حزب‌الله را به انجام عملیات بیشتر از داخل خاک لبنان و سوریه تشویق می‌کند.

وی افزود: حزب‌الله تلاش می‌کند ارتفاعات جولان در خاک سوریه را به یک پایگاه نظامی جدید برای اجرای عملیات ضداسرائیلی خود بدل کند.

انتهای پیام

کد N702447

وبگردی