آفتاب
خواننده قدیمی در «موسیقی من»:

هنوز مرا با «تا تو برگردی» به یاد می‌آورند/ غیبت فرزاد حسنی

هنوز مرا با «تا تو برگردی» به یاد می‌آورند/ غیبت فرزاد حسنی

این هفته برنامه «موسیقی من» بدون فرزاد حسنی روی آنتن شبکه رادیویی جوان رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «موسیقی من» این هفته با اجرای ابوالفضل اینانلو از شبکه جوان پخش شد و اینانلو دلیل غیبت حسنی را سرما خوردگی شدید او دانست.

در ابتدای برنامه گزارشی از بازخوانی آهنگ خاطره‌انگیز «خونه مادربزرگه» که با اجرای امید نعمتی و تلفیق شعری از هوشنگ ابتهاج ساخته شده است پخش شد. در ادامه برنامه به مناسبت آغاز دهه فجر گفتگویی تلفنی با رضا رویگری انجام شد.

در بخش ترانه ‌های ماندگار، «موسیقی من» به سراغ یکی از خوانندگان قدیمی کشور رفت و درباره ترانه ماندگار «تا تو برگردی» گفتگویی با پرویز طاهری انجام داد. این بخش از این هفته به برنامه اضافه شده است.

دلم شکسته است

در قسمت‌هایی از این گفتگو طاهری با ابراز ناراحتی از کم کار بودنش گفت: دلم شکسته و شوقی برای انجام کار ندارم چرا که از ما خوانندگان قدیمی‌تر حمایتی نمی‌شود.

همچنین وی درباره ساخت ترانه «تا تو برگردی» بیان کرد: چند سال بود که یک ملودی در ذهن من بود و با چند آهنگساز و شاعر درباره آن صحبت کردم. در نهایت موسیقی این کار توسط علی درخشان ساخته شد و از بین اشعاری که از بامداد جویباری گرفتم این شعر را که با مضمون امام زمان (عج) بود انتخاب کردم و در نهایت این کار ساخته شد و توانست جای خودش را در بین مردم پیدا کند و مورد استقبال آنها قرار بگیرد.

هنوز مرا با «تا تو برگردی» به یاد می‌آورند

طاهری ادامه داد: هنوز هم بعد از گذشت چند سال اگر کسی بخواهد پرویز طاهری را به یاد بیاورد با ترانه «تا تو برگردی» به یاد می‌آورد.

این خواننده درباره حس شور و نشاط و امیدی که در کارهایش وجود دارد، بیان کرد: این طراوت و امید به احساس خواننده بستگی دارد و خواننده باید با تمام وجود این شادابی را ابراز کند. من معمولا سعی می‌کنم که در کارهایم این شور و نشاط را داشته باشم و همیشه هنگام خواندن لبخند بزنم تا این حس به مخاطب من هم انتقال پیدا کند .

در پایان این گفتگو پرویز طاهری قطعه «تا تو برگردی» را به طور زنده اجرا کرد.

کد N702412

وبگردی