آفتاب

کاهش قاچاق سوخت از مرز آبی هرمزگان

کاهش قاچاق سوخت از مرز آبی هرمزگان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان از کاهش قاچاق کالا و ارز به ویژه قاچاق سوخت از مرزهای آبی این استان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا اسماعیلی گفت: از زمان اجرای گشت سیار دریایی در این اداره کل حجم قاچاق به طور چشمگیری به‌ویژه در مورد قاچاق سوخت کاهش پیدا کرده است.

وی از ملحق شدن نمایندگان سازمان استاندارد و سازمان مبارزه با دخانیات به گشت سیار این استان خبر داد و گفت: همچنین کشیک شبانه در استان فعال شده و همه روزه روسای شعب به صورت شیفتی از ساعت 14 و سی دقیقه تا ساعت 7 و سی دقیقه صبح روز بعد در این اداره کل حضور دارند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان با اشاره به اینکه اغلب قاچاق در این استان از طریق مرز آبی صورت می‌گیرد، گفت: 1300 کیلومتر از مرز این استان را مرز آبی مشرف به کشورهای حاشیه خلیج فارس تشکیل می دهد و اخیرا نیز پرونده قاچاق موبایل که در بندر خمیر کشف و ضبط شد، در تعزیرات استان بررسی شد.

وی در مورد جزئیات این پرونده گفت: در این پرونده به حکم رییس شعبه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز 4 نفری که اقدام به قاچاق انواع گوشی موبایل کرده و در آب‌های بندر خمیر دستگیر شده بودند، به پرداخت سیصد و دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام

کد N702117

وبگردی