آفتاب
هفته هجدهم بوندس لیگا؛

شکست سنگین بایرن مونیخ مقابل وولفسبورگ/ نخستین باخت شاگردان گواردیولا

شکست سنگین بایرن مونیخ مقابل وولفسبورگ/ نخستین باخت شاگردان گواردیولا

صدرنشین رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان نخستین باخت فصل را برابر نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود متحمل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیم فصل دوم رقابتهای بوندس لیگای آلمان جمعه شب با ثبت نخستین باخت بایرن مونیخ آغاز شد. این تیم که در زمین وولفسبورگ، نزدیکترین تعقیب کننده خود به میدان رفته بود تا به نوعی فینال زودهنگام نیم فصل دوم برگزار شود در پایان 4 بر یک شکست خورد تا بدین ترتیب باواریایی‌ها که نیم فصل اول را بدون باخت پشت سر گذاشته بودند در شروع دور برگشت شکست سنگینی را متحمل شوند.

پیش از شروع بازی هواداران تیم وولسفبورگ یاد و خاطره جونیور مالاندا، ستاره جوان تیم خود را که در تعطیلات نیم فصل به خاطر تصادف کشته شده بود را گرامی داشتند. بازیکنان دو تیم نیز با سکوت خود به مالاندا ادای احترام کردند.

در نیمه اول این بازی همه چیز به کام تیم وولفسبورگ پیش رفت. این تیم در دقیقه 4 بازی روی ضربه باس دوست به گل نخست دست یافت تا شوک زودهنگامی به گواردیولا و شاگردانش وارد شود. بعد از آن بایرن سعی کرد شرایط را به سود خود تغییر دهد اما حملات این تیم ثمری نداشت در عوض وولسفورگ در آخرین دقیقه نیمه نخست بار دیگر توسط باس دوست به گل رسید تا حساب کار 2 بر صفر شود.

در نیمه دوم این تیم وولفسبورگ بود که روی یک حمله جدی به گل سوم رسید. کوین دی بروین در دقیقه 53 برای سومین بار دروازه نویر را گشود. این گل را بایرن خیلی زود و در دقیقه 55 توسط خوان برنات پاسخ داد. بعد از آن بایرن فشار حملات خود را افزایش داد اما نتوانست گل دیگری را به ثمر برساند و در ضد حمله گل چهارم را هم در دقیقه 73 توسط کوین دی بروین دریافت کرد.

این بازی یک مهمان ویژه هم داشت. یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان به دلیل حساسیت بالای دیدار دو تیم در ورزشگاه حاضر شد و از جایگاه ویژه این دیدار را نظاره‌گر شد.

بایرن مونیخ با این باخت در امتیاز 45 باقی ماند. تیم وولفسبورگ نیز با برد روحیه بخشی که کسب کرد جمع امتیازاتش را به عدد 37 رساند و در رده دوم جایگاه خود را مستحکم‌تر کرد.

 

کد N701661

وبگردی