آفتاب
قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

در انتخابات آینده اشتباهات گذشته را تکرار نمی­‌کنیم

در انتخابات آینده اشتباهات گذشته را تکرار نمی­‌کنیم

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در اولین نشست هم اندیشی استان های سراسر کشور «جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی» گفت: در انتخابات آینده اشتباهات گذشته را تکرار نمی­‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب الله بوربور  درباره هدف تشکیل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: در شرایطی که پیشتر دیدیم حتی برخی از مسئولین نظام علیه نظام صحبت می کردند ما نیز تصمیم گرفتیم تا جمعیت وفاداران را تشکیل دهیم و وفاداران انقلاب اسلامی را در کنار یکدیگر جمع کنیم.

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اوایل دوره اول ریاست جمهوری آقای خاتمی که بنده به عنوان معاون وزیر آموزش و پرورش فعالیت می کردم و در برخی از سفرها به اتفاق آقای خاتمی به استان ها سفر کردیم احساس می کردم که داخل نظام، فکرهایی علیه نظام صورت می گیرد. و نمونه های بارزی از آن نیز دیده شده بود؛ بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا از علاقمندان واقعی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسانی را که به قول معروف، شناسنامه و سیاهه  درخشانی در وفاداری به نظام دارند دعوت کنیم تا به عنوان مؤسس و بنیانگذاران جمعیت وفاداران به انقلاب اسلامی وارد صحنه شوند که این امر با استقبال بسیار خوب و لطف مدعوین همراه شد و  جمعیت وفاداران تشکیل شد.

وی در معرفی بنیانگذاران و  مؤسسین جمعیت وفاداران  افزود: در ابتدای امر از آقای دکتر شیبانی به عوان دبیر کل جامعه پزشکان، آقای دکتر غفوری فرد به عنوان نماینده جامعه ورزشکان، آقای شبیری به عنوان یکی از اعضاء مؤسس جمعیت روحانیون مبارز، آقای عبدخدایی به عنوان دبیرکل فدائیان اسلام وآقای دکتر منصوری به عنوان دبیرکل زندانیان سیاسی و دیگر جمعیت ها  دعوت کردیم و تلاش مان بر این بود تا نمایندگان جمعیت ها و احزاب سیاسی در جمعیت وفاداران حضور داشته باشند. فرآیند اخذ مجوز جمعیت وفاداران، حدود چهار سال به طول انجامید که موضوع طولانی شدن صدور مجوز، با مخالفت های جبهه اصلاح طلبان با جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بی ارتباط نبود.

بوربور ادامه داد: اعتقاد ما همواره بر این بوده که جمعیت ما، به عنوان جزئی از حامیان و پیروان نظام در مسیر خط امام راحل (ره) و رهبری و گروه اصولگرایان است و دبیر کل های تعدادی از جریانات سیاسی اصولگرا در این مجموعه حضور دارند. یکی از اهداف ما این است که در جریان انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری که از حساسیت خاصی برخوردار است اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم. در گذشته عده ای، ادعا کرده بودند که پس از پایان انتخابات در صورتی که در انتخابات به نظرسنجی برسند  کنار روند و قسم خورده بودند که اگر این کار را نکردیم به دین ما شک کنید و متأسفانه رأی ها بین چهار نفر تقسیم شد و طرف مقابل با رأی دادن به یک نفر موفق شد.

وی افزود: ما نیز گردهم آمدیم تا اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم و خوشبختانه نمایندگانی از تمامی استان ها در نشست شرکت کرده اند تا شرایط حساس روز را مورد بررسی و بحث قرار دهیم.

بوربور همچنین گفت: ما در جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی معتقدیم که  اگر قرار است نماینده ای از اصولگرایان به عنوان کاندیدای انتخابات شرکت کند فرد اصولگرایی باشد که شرایط لازم را جهت شرکت در این امر مهم داشته باشد، شجاعت، مقبولیت و اعتقاد به ولایت داشته و مانند اوایل انقلاب اسلامی، ایثار و ازخودگذشتگی داشته باشد. متأسفانه در انتخابات گذشته، کاندیداها اغلب سعی در معرفی خود داشتند و منافع و اهداف شخصی به منافع ملی ترجیح داده شده بود و این نیز از اشتباهاتی بود که در گذشته مرتکب شدیم. ما در این مجموعه به این توافق رسیده ایم که اگر قرار است اعضا در فعالیت های حزبی شرکت کنند اعتقاد واقعی به دین اسلام، امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی ، امامت و حکومتی که خون بهای شهدا و پیامبران  برای تشکیل یک حکومت دینی است داشته باشند.

وی در پایان درباره اعضای شرکت کننده در نشست و هدف از برگزاری نشست جمعیت گفت:در این نشست، اعضای اصلی و موسس جمعیت (شورای مرکزی) و سی نفر از سی استان به عنوان نماینده جمعیت دعوت شده اند تا در باره موضوع انتخاب افرادی که قرار است در انتخابات مجلس و نمایندگی شورای شهر و روستا شرکت کنند بحث کنیم و این افراد بتوانند به عنوان نماینده جبهه اصولگرایان و جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی قدرت اظهار نظر را داشته باشند.

کد N700452

وبگردی