آفتاب
ملازاده:

دستگاه‌ها به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کنند

دستگاه‌ها به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کنند

جانشین رییس بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در حوزه صیانت از حقوق شهروندی به نحو مطلوب عمل کنند، هر چند که در سال‌های اخیر وضعیت رو به بهبودی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، علی ملازاده در جمع خبرنگاران با اشاره به سرکشی به 16 استان، اظهار کرد: سرکشی از استان‌ها به جهت بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی به لحاظ گسترش عفاف و حجاب بوده است که البته استان‌هایی همچون زنجان، قم و لرستان وضعیت مناسبی به لحاظ پوشش داشته‌اند که این امر مستلزم داشتن عملکرد مناسب در این حوزه است که استان زنجان شرایط قابل قبولی را دارد، هر چند که هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی با اشاره به این مطلب افزود: در راستای تحقق این مهم دستگاه‌های اجرایی بیست و چهارگانه استانی باید به تکالیف سی و یک ‌گانه خود در این حوزه بپردازند تا شاهد نتایج قابل قبول این اقدامات باشیم.

ملازاده در خصوص عمده مشکلات موجود در حوزه حجاب و عفاف تصریح کرد: دو مسئله در این بخش وجود دارد که یکی مربوط به هجمه فوق‌العاده دشمن، فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای و برخی از سایت‌های اینترنتی می‌شود و دوم کم‌توجهی به داشتن عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی در تشدید این مشکل بی‌تاثیر نیست. از این رو در گسترش برنامه‌های مطلوب از نظرات اصلاحی استان‌های موفق استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: در حوزه حجاب و عفاف برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بسیاری وجود دارد تا گرایش واقعی به سمت حجاب و عفاف ایجاد شود و دستگاه‌های استانی باید در راستای تقویت این مقوله اقدام کنند که صدا و سیما می‌تواند در کنار وظایف سی و یک گانه خود از توانمندی‌های موسسات مردم‌نهاد بهره بگیرد.

انتهای پیام

کد N700404

وبگردی