آفتاب

تلاش جدید نتانیاهو برای تحت الشعاع قرار دادن مذاکرات هسته ای

تلاش جدید نتانیاهو برای تحت الشعاع قرار دادن مذاکرات هسته ای

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای توجیه شکست روز گذشته ارتش این رژیم از مقاومت لبنان مدعی شد ایران در پس این حمله بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ایران را به همدستی در حمله روز گذشته مقاومت لبنان به نظامیان این رژیم در جنوب لبنان متهم کرد. یدیعوت آحارونوت به نقل از این مقام اسرائیلی نوشت ایران در پس حمله روز گذشته حزب الله لبنان به ارتش اسرائیل قرار دارد.

نتانیاهو امروز پنج شنبه طی سخنانی مدعی شد ایران یکی از تجهیزکنندگان و حمایت کنندگان گروه های مهاجم به مرزهای رژیم صهیونیستی است. وی که تلاش هایش برای به بن بست کشاندن مذاکرات هسته ای ایران به نتیجه ای نرسیده این بار این شکست را دستاویزی برای تحت الشعاع قرار دادن مذاکرات مذکور قرار داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد ایران که در حال مذاکره با غرب برای حل اختلافات هسته ای اش است توانایی تولید سلاح های هسته ای دارد، از این رو تل آویو به شدت مخالف هر گونه توافقی در این مذاکرات است.

این سخنان یک روز پس از انتقاد «مئیر داگان» رئیس پیشین موساد از تصمیم نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آمریکا ایراد می شود. به گفته داگان تلاش نتانیاهو نمی تواند نظر اوباما در خصوص دستیابی به توافق با ایران را تغییر دهد.

کد N700377

وبگردی