آفتاب
واعظی خبر داد:

تبدیل خوزستان به مراکز اصلی مخابرات کشور/افزایش حقوق کارمندان پست

تبدیل خوزستان به مراکز اصلی مخابرات کشور/افزایش حقوق کارمندان پست

اهواز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما به دنبال این هستیم تا شهر اهواز را به منظور پوشش دهی استان های همجوار و کشور های همسایه به یکی از مراکز اصلی مخابرات تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی صبح امروز در کارگروه علمی پژوهشی چشم انداز جمهوری اسلامی ایران ویژه نخبگان و فرهیختگان که در استانداری خوزستان برگزار شد عنوان کرد: ملت فهیم ایران پس از گذشت سی سال از انقلاب اسلامی هنوز هم راه و یاد امام راحل (ره) را زنده نگه داشته اند.

واعظی در ادامه اظهار داشت: در کشوری که همه آحاد مردم نظام و حکومت را از خودشان می دانند در مقابل دشمنی و جنگ به زانو در نمی آیند.

وی با بیان اینکه خوزستان تبلور مقاومت است گفت: همه مردم کشور باید قدر دان فداکاری های فرزندان خوزستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: هر استانی با دارا بودن مولفه های خاص اهمییت پیدا می کند. خوزستان دارای مولفه هایی خاص در بخش های همچون آب، کشاورزی، صنعت است.

واعظی با اشاره به مرزی و بین المللی بودن خوزستان گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به این استان ویژه است و این مسئله بار وظایف مسئولان را سنگین تر می کند. هدف همه مسئولان در نظام اسلامی خدمت به مردم  است. همه مسئولان چه در بخش های دولتی و خصوصی باید صادقانه به وظایف خود عمل کنند.

وضعیت پهنای باند در استان خوزستان مطلوب است

وی با اشاره به پر هزینه بودن استفاده از فیبر نوری در شبکه های ارتباطی گفت: استان خوزستان از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید تا هفته دولت بیش از سیصد کیلومتر و همچنین از هفته دولت تا دهه فجر نیز 588 کیلومتر به تکنولوژی فیبر نوری مجهز شده است.

وی اظهار کرد: در چند سال اخیر اعتبارات بسیار خوبی نیز توسط شرکت های زیر ساخت ارتباطات، مخابرات و اپراتور های ایرانسل و همراه اول سرمایه گذاری شده است.

واعظی عنوان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال این است تا استان خوزستان و شهر اهواز را به یکی از مراکز اصلی مخابراتی کشور تبدیل تا بتواند استان های همجوار و کشور های همسایه را هم تحت پوشش خود قرار دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت مطلوب پهنای باند در خوزستان عنوان کرد: سیستم شرکت پست کشور در ارائه خدمات و حقوق و مزایای کارمندان این شرکت باید متحول شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از سال های فراوان برای اولین بار در سال جاری این شرکت به سود دهی رسیده است. وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال این است تا این میزان سود را در راستای متوازن سازی حقوق کارمندان این شرکت هزینه کند.

کد N700290

وبگردی