آفتاب
کعبی:

مجموعه ورزشی ویژه بانوان در آبادان احداث می شود

مجموعه ورزشی ویژه بانوان در آبادان احداث می شود

آبادان- قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برای احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوان در آبادان همه تلاش خود را می کنیم.

عبدالله کعبی در گفتگو با خبرنگار مهر ابتدا در خصوص مشکلات زمین محل احداث مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان در آبادان اظهار کرد: زمین های منطقه «زمین شهری» آبادان جزو زمین های دولتی است و در حال حاضر سازمان منطقه آزاد اروند نماینده دولت برای املاک و زمین های دولتی است.

وی ادامه داد: برای زمین استخر شهدای کارگر آبادان مذاکراتی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته ایم.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: ما معتقدیم بحث های محلی باید کنار گذشته شود. نگوئیم این مال من است این مال شماست. همه ما متعلق به مردم شهرهای آبادان و خرمشهر هستیم و همه مسئولان این دو شهر ملزم هستیم در حد ارائه خدمات مطلوب به مردم تلاش کنیم.

کعبی تصریح کرد: زمین های دولتی که کاربری های عمومی دارد برای مردم است به همین دلیل موضوع زمین استخر شهدای کارگر آبادان را با جدیت پیگیری می کنیم تا مراحل احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوان در آبادان اجرا شود.

وی با بیان اینکه مباحث محلی طبیعی است، بیان کرد: در روند کار معمولا بین مسئولان محلی در برخی مواقع این مباحث پیش می آید و حل شدنی است.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: وقتی در مسائل کلان ملی مسئولان اجرایی کشور بر روی حل مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر توافق دارند و همچنین اصراری که رئیس جمهور و همه دولتمردان در خصوص ارتقا کیفیت زندگی در این دو شهر دارند، ما نیز ملزم هستیم  کمک کنیم این اتفاق خوب رخ دهد.

 

کد N699098

وبگردی