آفتاب
رئیس کل دادگستری کرمان:

پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب، مرحلۀ جدیدی در انقلاب اسلامی رقم زد

پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب، مرحلۀ جدیدی در انقلاب اسلامی رقم زد

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب، مرحلۀ جدیدی در انقلاب اسلامی رقم زده است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، یدالله موحد در جلسه شورای فرهنگی دادگستری استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر درباره پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی و آمریکایی گفت: قرآن کریم از پیامبر اعظم(ص) به عنوان «اسوه حسنه» یاد می‌کند (احزاب/۲۱) و از این رو ضروری است که به ابعاد آن شخصیت عالی قدر، آشنایی بیشتری بیابیم تا تاسی دقیق‌تر و کاملتری به حضرتش داشته باشیم.

موحد تصریح کرد: نامه رهبری در این شرایط بحرانی و با وجود گسترش فرهنگ اسلام ستیزی در غرب، تاریخ ساز است.

مقام ارشد قضائی در استان کرمان با بیان اینکه بذر آشنایی با اسلام واقعی را باید در ذهن جوانان کاشت، افزود: متاسفانه سال‌هاست که ما شاهد تبلیغات نظام سلطه و استبداد علیه اسلام ناب محمدی هسیتم و متاسفانه رفتار بنیادگرایان اسلامی که خود فرزند نامشروع استعمارگران هستند به این تبلیغات دامن زده است.

موحد با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و محدود نبودن این انقلاب به مرزهای کشورهای مسلمان و فراتر رفتن آن به کشورهای غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از اسلام ناب محمدی باشد، که خواستار اعتلای معنوی و اخلاقی بشریت بالاخص جوانان است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام خود جوانان را مورد خطاب قرار دادند و این به آن معناست که بین دولت‌ها و جوانان آنها تمایز قائلند و از آنها خواستند که تبلیغات فریبکارانه کاذب و داعشی را نخورند.

مقام ارشد قضائی در استان کرمان تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب، مرحلۀ جدیدی در انقلاب اسلامی رقم زده است.

موحد با بیان این که در حال حاضر فصل جدیدی از فعالیت برای جوانان آغاز شده است، افزود: با این پیام، فرصت بسیار مناسبی برای جوانان ایرانی پدید آمده تا اسلام ناب محمدی را به جوانان آمریکایی و اروپایی بشناسانند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه جلسه اظهار کرد: ایام الله دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بایستی همواره این ایام در یاد و خاطره ملت شریف ایران زنده و جاوید بماند.

موحد بیان کرد: قوه قضائیه نیز به عنوان بخشی از نظام جمهوری اسلامی با داشتن نیروهای پایبند به انقلاب و آرمان‌های والای آن و با توجه به عهد و میثاقی که با معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهداء بسته‌اند تمام تلاش خود را در جهت هرچه باشکوه برگزار شدن این جشن ملی خواهند نمود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین دادگستری کل و تمامی روساء و دادستان‌های سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تاکید شد، مراسم ایام الله دهه فجر هرچه با شکوه‌تر در کلیه حوزه‌های قضایی سراسر استان برگزار شود.

انتهای پیام

کد N699023

وبگردی