آفتاب

هنیه: تمامی توطئه‌ها برای تخریب وجهه حماس و قسام محکوم به شکست است

هنیه: تمامی توطئه‌ها برای تخریب وجهه حماس و قسام محکوم به شکست است

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که تمامی توطئه‌ها برای تخریب وجهه این جنبش و گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی آن، در سایه حمایت ملت فلسطین از مقاومت به شکست خواهد انجامید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت روزنامه الیوم السابع، اسماعیل هنیه در حاشیه مراسم رژه نظامی جوانان فلسطینی شرکت کننده در اردوگاه‌های "پیشگامان آزاد سازی" که به همت گردان‌های قسام برگزار شد، تصریح کرد که برخی طرف‌ها؛ گاهی با جنگ و گاهی با محاصره و برخی طرف‌های دیگر نیز با تخریب وجهه حماس و قسام سعی در دور کردن مردم از مقاومت را دارند، اما اردوگاه‌های پیشگامان آزاد سازی بهترین پاسخ به این توطئه‌ها بود و ما به آنها اعلام می‌کنیم که تمامی توطئه‌هایتان شکست خورده است.

هنیه برگزاری این اردوها را پروژه‌ای راهبردی برای آماده سازی نسل آزاد سازی سرزمین فلسطین توصیف کرد و گفت: مقاومت و آمادگی برای به دست گرفتن سلاح در برابر رژیم صهیونیستی، تنها راهکار مورد انتخاب فعالان جنبش حماس نیست، بلکه به فرهنگی فراتر از تشکیلات حماس تبدیل شده و به هر خانه و اردوگاه فلسطینی راه پیدا کرده است.

وی پیام اردوهای "پیشگامان آزاد سازی" را توجه به نسل جدید به منظور آماده سازی تمامی اقشار ملت فلسطین برای دفاع از سرزمین و ملت خود دانست و گفت: همه جهانیان بدانند که مقاومت امروزه سیر صعودی خود را پشت سر می گذارد و تنها گزینه مختص به یک گروه یا سازمان نیست، بلکه به فرهنگ، تفکر و ادبیات جوانان فلسطینی تبدیل شده است.

گفتنی است که اردوهای پیشگامان آزادسازی به همت گردان‌های شهید عزالدین قسام در تاریخ 20 ژانویه جاری آغاز شد و هدف از آن آموزش گروه سنی 15 الی 21 سال است. قسام از این اردوها به عنوان هسته مرکزی پروژه آزاد سازی یاد کرده و از آموزش مهارت‌های نظامی، تیراندازی با گلوله‌های جنگی، مهارت‌های اطلاعاتی و سخنرانی و نیز آموزش اصول امداد و نجات و کمک‌های اولیه به شرکت کنندگان در این طرح خبر داده است.

انتهای پیام

کد N698452

وبگردی