آفتاب

یک سازمان اسرائیلی: ارتش اسرائیل در جنگ غزه عمدا فلسطینی‌ها را هدف قرار داد

یک سازمان اسرائیلی: ارتش اسرائیل در جنگ غزه عمدا فلسطینی‌ها را هدف قرار داد

یک سازمان اسرائیلی حامی حقوق بشر اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ اخیر غزه عمدا و با اطلاع فرماندهان نظامی خود دست به بمباران نوار غزه زد که به شهادت هزاران فلسطینی بی‌گناه منجر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، سازمان اسرائیلی "بتسلم" که در زمینه دفاع از حقوق بشر فعالیت می‌کند، اعلام کرد: در جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان در نوار غزه طی تابستان گذشته منازل زیادی هدف اسرائیل قرار گرفت اما در واقع ساکنان بی‌گناه فلسطین بودند که قربانی اصلی این اتفاق شدند و این جنایت و خونریزی نتیجه سیاست‌های ترسیم شده مقامات دولتی و رهبران نظامی اسرائیل است.

این سازمان غیردولتی اعلام کرد: در 70 حمله صورت گرفته توسط اسرائیل 70 درصد کشته شدگان کودکان و افراد مسن بالای 60 سال بودند.

طبق گزارش سازمان ملل، در حمله 50 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه حدود 2200 فلسطینی شهید شدند که 70 درصد آن‌ها شهروندان بی‌گناه بودند.

یکی از مسئولان این سازمان غیردولتی اعلام کرد: غیرممکن است که بگوییم ارتش اسرائیل از تعداد شهروندان فلسطینی که در این حمله کشته شدند بی‌خبر است. شاید در روزهای اول حملات از تعداد آن‌ها خبر نداشت اما با گذشت چندین روز از این حملات، اسرائیل متوجه تعداد زیاد کشته شده‌های فلسطینی شد.

این مسئول افزود: اتهامات نتانیاهو علیه حماس عواقب بسیار فجیعی در پی داشت که به کشته شدن هزاران فلسطینی بی‌گناه منجر شد.

انتهای پیام

کد N698144

وبگردی