آفتاب
طالبیان:

نخستین فاز مطالعات مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه پارس آغاز شد

نخستین فاز مطالعات مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه پارس آغاز شد

عسلویه - مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: نخستین فاز مطالعات مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه پارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر طالبیان صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس اظهار داشت: پارس جنوبی به عنوان بزرگترین منطقه گازی کشور نقش بسیار مهمی در تامین گاز کشور دارد.

وی ادامه داد: وزارت نفت در کنار تلاش برای توسعه طرح ها و پروژه‌های متنوع نفتی و گازی، همواره برای توسعه محیط پیرامونی این صنایع نیز برنامه‌ریزی کرده و این موضوع را به عنوان یک اولویت در دستور کار دارد.

مشاور اجتماعی وزیر نفت در ادامه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع اشاره کرد و ادامه داد: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تلاش ویژه ای را برای توسعه خدمات به محیط پیرامونی در این منطقه داشته است که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به آغاز بررسی فاز اول مطالعات در حوزه مسئولیت اجتماعی در منطقه ویژه پارس، تاکید کرد: فازهای بعدی این طرح با پایان فاز نخست در زمینه مسئولیت‌های  اجتماعی پیگیری و اجرا خواهد شد.

طالبیان خاطرنشان ساخت: به منظور تکمیل این طرح مطالعاتی، نشست‌های تخصصی با مقامات و مسئولان محلی جوامع پیرامونی برگزار خواهد شد تا به نتایج مورد نظر دست یابیم.

لازم به ذکر است که نشست فاز اول مطالعات مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه پارس با حضور مسئولان این سازمان در منطقه ویژه پارس برگزار شد.

کد N698075

وبگردی