آفتاب

اعدام آخرین بازمانده جنایت گلپایگان

اعدام آخرین بازمانده جنایت گلپایگان

صبح امروز آخرین بازمانده باند سارقان مسلح و عامل جنایت خونین ششم دیماه شهرستان گلپایگان استان اصفهان با حكم قطعی دستگاه قضایی در محل جنایت به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، صبح امروز با حكم قطعی دستگاه قضایی "منصور میرلوحی" سردسته و آخرین بازمانده باند سارقان مسلح كه به همراه دو برادر معدوم خود باعث به شهادت رسیدن سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و دو نفر از شهروندان شهرستان گلپایگان شده بود پس از قرائت حكم دادستان اصفهان در محل وقوع جنایت به دار مجازات آویخته شد.

گفتنی است، در هنگام اجرای حكم اعدام خانواده های شهدای این حادثه و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان گلپایگان حضور داشته و با سردادن شعار مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات و جانفشانی های ماموران نیروی انتظامی و قاطعیت دستگاه قضایی در انهدام باند مذكور و اجرای سریع حكم اعدام آخرین بازمانده عامل این جنایت ابراز كردند.

شایان ذكر است، اعضای باندمخوف سارقان مسلح كه از سال های قبل اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی ها توام با قتل و مجروح كردن تعدادی از شهروندان بود سرانجام در ششم دیماه سال جاری یكی از آنان به دست ماموران نیروی انتظامی به هلاكت رسیده و نفر دوم نیز طی عملیاتی دیگر در ۱۱ دیماه كشته و سردسته و آخرین بازمانده این باند كه به دست ماموران جان بركف نیروی انتظامی دستگیر شده بود نیز صبح امروز اعدام شد.

سرقت مسلحانه نزدیك به ۱۰۰ كیلو گرم طلا، شهادت ۱۰ نفر و از جمله سه نفر از ماموران انتظامی و مجروح كردن ۲۲ نفر از شهروندان از مهمترین جرایم این باند تبهكار است.

کد N698071

وبگردی