آفتاب
سردار احمدی مقدم:

ریشه امنیت ایران در رابطه مردم با نظام است/نمره قبولی ناجا در یزد

ریشه امنیت ایران در رابطه مردم با نظام است/نمره قبولی ناجا در یزد

یزدـ فرمانده کل نیروی انتظامی با اشاره به امنیت حاکم در کشور به رغم حضور گروه‌های تروریستی در شرق و غرب ایران گفت: روند امنیت در ایران مثبت است و ریشه آن در پیوند و رابطه مردم با نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای انتظامی یزد با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی، امنیت است، اظهار داشت: امروز در جوار مرزهای ما گروه های تروریستی، سوداگران مرگ به همراه گروه های معاند در حال فعالیت هستند اما خوشبختانه روند امنیت در کشور ما یک روند مثبت است.

وی با بیان اینکه ریشه این امنیت در پیوند و رابطه مردم با نظام اسلامی است، عنوان کرد: رابطه میان نظام و مردم امنیت آفرین است و مردمی که یکپارچه دل در گرو اسلام و دین دارند، کاملا حکیمانه اسلام را به پیش می برند.

احمدی مقدم با بیان اینکه ولایت الله، پیامبر اسلام، ائمه معصومین و ولایت فقیه یک مفهوم مشترک است، خاطرنشان کرد: در سایه این ولایت، نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمی برافراشته و عظمی راسخ در ایجاد امنیت در منطقه دارد.

فرمانده کل ناجا با اشاره به سرمایه گذاری هایی که آمریکا بر روی ایران و اسرائیل در منطقه خاورمیانه کرده بود، عنوان کرد: با پیروزی جمهوری اسلامی ایران، این سرمایه آمریکا بر باد رفت و این سرمایه بر باد رفته، دیگر سرمایه ها را نیز بر باد داد و نشان آن، بی ثباتی شرایط اسرائیل است.

وی با بیان اینکه دیگر مهار و کنترل از دست آمریکا خارج شده است، عنوان کرد: ایران اسلامی امروز با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خود در منطقه تعیین کننده است و هر چه آمریکایی ها تلاش می کنند تا شرایط منطقه به نفع آنها باشد، این اتفاق رخ نمی دهد و دشمن بداند که هرگز به مقصود خود در این زمینه دست نخواهد یافت.

احمدی مقدم تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا چهره اسلام که به واسطه انقلاب اسلامی جهانی شده است را چهره ای خشن و وارونه از آنچه هست نشان دهد و در این مسیر از همه ابزارهای خود نظیر تحمیل جنگ، ترور، ورود گسترده موادمخدر، تهاجم فرهنگی، تفرقه و اختلاف سیاسی، قاچاق سلاح، تحریم های سیاسی و اقتصادی و ...  استفاده کرد و هر روز با توطئه ای جدید ظاهر می شود اما انقلاب با قدرت بیشتری از قبل در حال حرکت و فراگیری است.

وی تاکید کرد: به رغم همه توطئه های دشمن، امروز جمهوری اسلامی ایران هم خود امنیت دارد و هم پشتوانه ایجاد امنیت در کشورهای منطقه است و ما از مشکلاتی که هر روز برایمان درست می کنند، ‌ مکرر عبور کرده و خواهیم کرد و اساسا نیروهای معتقد به نظام اسلامی باید بدانند که مسیر مقابله با ظلم، مسیر ساده‌ای نیست و در این مسیر باید هماره راه‌های دشوار را پشت سر بگذاریم زیرا دشمن از هر دری شکست بخورد، از در دیگر وارد می شود.

احمدی مقدم همچنین با اشاره به اینکه امنیت در یزد در رتبه قابل قبولی قرار دارد، سلامت سازمانی را از نقاط قوت نیروی انتظامی در استان یزد دانست و گفت: یزد در این زمینه در بین ۲۰ استان کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده و در مجموع ناجا در یزد نمره قبولی گرفته است.

در ادامه این مراسم نیروهای انتظامی استان یزد ضمن ادای احترام به شهدا و خانواده شهدای نیروی انتظامی، مراسم رژه را برگزار کردند.

کد N697871

وبگردی