آفتاب
رییس مرکز پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان:

پیام رهبری به جوانان اروپایی موجب ترویج الگوی اسلامی ایرانی می‌شود

پیام رهبری به جوانان اروپایی موجب ترویج الگوی اسلامی ایرانی می‌شود

رییس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از راهبردهایی که می‌توان از طریق آن الگوی اسلامی ایرانی را در سراسر دنیا توسعه داد، پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی است.

محمدتقی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نشانه پویایی دیدگاه نظام جمهوری اسلامی و نشانگر موقعیت‌شناسی مقام معظم رهبری است. ایشان به موقع پیامی را به جوانان اروپا و آمریکای شمالی دادند که مخاطبان واقعی آن همه جوانان دنیا می‌توانند باشند.

وی با اشاره به محتوای پیام مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این پیام جوانان را دعوت به آشنایی و دستیابی به شناخت درست از دین کرده‌اند. این پیام بسیار اثربخش می‌تواند باشد این در حالیست که برخی جریان‌ها به دنبال ایجاد ابهام هستند و علاقه ندارند افکار عمومی جوانان با مبانی، مفاهیم دین و کارکردهای آن آشنا شوند.

رییس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان افزود: مقام معظم رهبری در پیام خود از جوانان خواسته‌اند که با تحقیق و پژوهش به واقعیت‌های مسائل دینی و اسلامی دست یابند. با توجه به مقطع کنونی، این پیام بسیار کارساز خواهد بود.

وی با اشاره به بازتاب‌ گسترده جهانی این پیام اظهار کرد: انتشار آن بازتاب بسیار وسیعی در مطبوعات، رسانه‌های بزرگ جهان داشت و این پیام بسیار فنی موشکافی شد چراکه در آن بسیاری از مسائل به صورت محوری بیان شده است و در واقع ایشان بسیار دقیق و حساب‌شده عمل و گفتمان‌سازی کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N697809

وبگردی