آفتاب

آرین‌منش: سیاه‌نمایی‌ها قطعا به نفع مصالح ملی کشور نیست

آرین‌منش: سیاه‌نمایی‌ها قطعا به نفع مصالح ملی کشور نیست

یک نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه گروهی از افراطیون جای نقد و تخریب را اشتباه گرفتند، گفت: گروهی از افراطیون به نام نقد، تخریب عملکرد دولت را در دستور کار قرار دادند و همه چیز را سیاه می‌بینند و سیاه‌نمایی می‌کنند که این قطعا به نفع مصالح ملی نیست.

جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه دولت آقای روحانی تلاش‌های ارزشمندی در حوزه‌های گوناگون به ویژه دو حوزه اقتصادی و سیاست خارجی داشته است، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به لحاظ تحرک دیپلماتیک و توسعه روابط خارجی با کشورهای دیگر به ویژه همسایگان و حتی اتحادیه اروپا در مقایسه با دولت پیشین توفیقات قابل قبولی داشته است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم در مرتفع کردن تحریم‌های گذشته و جلوگیری از افزوده شدن تحریم‌های جدید موفق بوده است، افزود: دولت آقای روحانی توانسته است یخ روابط سیاسی ایران را با کشورهای مختلف دنیا تا حدود زیادی باز کند و اینکه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای به شکلی کاملا مقتدرانه و عزتمندانه توانسته است با طرفین مذاکره گفت‌وگو کند، یک موفقیت بزرگ است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در عرصه اقتصادی تلاش‌های خوبی در جهت مهار رشد تورم داشته است، گفت: اگرچه در شرایط کنونی با بحران شدید کاهش قیمت نفت مواجه هستیم و در دهه اخیر بدترین شرایط درآمد ارزی حاصل از نفت را داشته‌ایم اما دولت در این تنگناهای جدی توانسته است مهار رشد تورم را داشته باشد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به دلیل محدودیت‌ها و مشکلات موجود باید همه دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه دولت را در اداره امور کشور یاری کنند.

وی با اشاره به خط مشی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از همه دولت‌ها، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری معتقدند دولت وسط میدان است و باید آن در اداره کشور یاری کرد و به نظر می‌رسد در شرایط فعلی تخریب دولت به نفع ملت و منطبق با مصالح ملی نیست.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توده‌های مردم از برخوردهای تخریبی و حذفی خوشحال نیستند، گفت: به نظر می‌رسد قوای سه‌گانه از جمله مجلس و نمایندگان مردم و دولت باید با تعامل و گفت‌وگو با یکدیگر تلاش و انرژی خود را مصروف حل مشکلات کشور کنند چرا که دعواهای جناحی و جریانی به نفع مصالح ملی نخواهد بود.

انتهای پیام

کد N697759

وبگردی