آفتاب
سردار رحیم‌صفوی در گرامیداشت سردار الله‌دادی:

همچنان حاضریم برای امنیت منطقه چنین شهدایی را قربانی کنیم

همچنان حاضریم برای امنیت منطقه چنین شهدایی را قربانی کنیم

با تمام امکاناتی که دشمن دارد آن‌ها در عراق و سوریه با شکست رو به رو شدند و ائتلاف به اصطلاح علیه داعش هم تا به امروز هم کاری نکرده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نظامی با بیان اینکه منطقه آبستن حوادثی است٬ گفت: سیر حوادث حتما به ضرر امریکا و اسرائیل جبهه نفاق عربی و به نفع مردم ایران و جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سرلشگر رحیم صفوی در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار محمدولی الله‌دادی و جهاد مغنیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نقش و تاثیر شهادت این شهیدان در مساله و موضوع مقاومت گفت: شهادت این مجاهدین بزرگوار را به مظهر امام زمان (عج) ملت‌های آزادی خواه و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنیم.

وی ادامه داد: یک جبهه واحدی امروز توسط امریکا، انگلستان، رژیم صهیونیستی و نفاق عربی در برابر بیداری اسلامی و مقاومت شکل گرفته است آنچه که در سوریه و عراق می‌گذرد٬ امروز باعث خوشحالی اسرائیل است و اسرائیل همگام و هم اتحاد با جبهه النصره در منطقه قنیطره عمل می‌کند و با همین اطلاعات و کمک‌ها بود که توانست این عزیزان را شهید کند.

وی در باره این اقدام اسرائیل گفت: این حرکت اسرائیل کاملا ناسنجیده و اشتباه بزرگی بود ما همیشه کتمان نکرده‌ایم که در عراق و سوریه به آقای بشار اسد و حیدر العبادی کمک و مشاوره می‌دهیم زیرا اعتقا د داریم امنیت آن‌ها امنیت ایران و ناامنی آن‌ها ناامنی ایران است.

وی درباره شهادت این شهید نیز بیان کرد: سردار الله دادی فردی مومن، شجاع و خردمند بود و ما همچنان حاضریم برای امنیت منطقه چنین شهدایی را قربانی کنیم.

مشاور رهبر در امور نظامی گفت: ما می‌بینیم که با تمام امکاناتی که دشمن دارد آن‌ها در عراق و سوریه با شکست رو به رو شدند و ائتلاف به اصطلاح علیه داعش هم تا به امروز هم کاری نکرده است.

صفوی بیان کرد: در مقیاس جهانی و منطقه‌ای هم مشاهده می‌کنیم که چگونه در اوکراین، در مقابل سوریه از خود ضعف نشان داد و ما امروز آنچه را که در منطقه می‌گذرد به نفع ملت‌های اسلامی می‌دانیم چراکه ضعف آمریکا در یمن و عراق کاملا مشاهده می‌شود.

وی در مورد حضور انگلستان در بحرین نیز تصریح کرد: این حضور٬ حضور خطرناکی است و علائم شومی دارد.

صفوی با بیان اینکه منطقه آبستن حوادثی است گفت: سیر حوادث حتما به ضرر آمریکا و اسرائیل جبهه نفاق عربی و به نفع مردم ایران و جبهه مقاومت است.

وی افزود: امام خامنه‌ای پرچم‌دار حمایت از امنیت ملت‌های مسلمان است که نه تنها از ایران و ملت ایران بلکه از ملت سوریه و عراق نیز دفاع می‌کند و به این موضوع اعتقاد دارند.

 

کد N697284

وبگردی