آفتاب
پژمانفر در تذکری:

4 میلیارد دلار کالاهای لوکس به کشور وارد شده است

4 میلیارد دلار کالاهای لوکس به کشور وارد شده است

یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس با انتقاد از واردات 4 میلیارد دلاری کالای لوکس در کشور گفت: که این دولت نسبت به اصلاح این روند اقدام لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز سه شنبه امروز مجلس اظهار کرد: در شرایطی امسال سال اقتصاد مقاومتی است که شاهد پرداخت غیر عادلانه یارانه‌ها بین اقشار و مردم هستیم.

وی افزود: دولت علی رغم داشتن تکلیف قانونی برای پرداخت نکردن یارانه‌ی نقدی به ثروتمندان هنوز یارانه به اقشار پردرآمد می دهد و هنوز یارانه صاحبان ثروت و قدرت پرداخت می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین گفت که واردات حدود 4 میلیارد دلار کالاهای لوکس بی حساب و کتاب به کشور از جمله مواردی است که با اقتصاد مقاومتی هیچ سنخیتی ندارد.

پژمان‌فر تاکید کرد:‌ واردات کالاهای قاچاق، فرار مالیاتی و عدم حذف یارانه پولدارها نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است، تاکنون نسبت به این مسائل کوتاهی شده است که امیدوارم هر چه سریعتر این روند اصلاح شود.

نماینده مردم مشهد در تذکری دیگر با اشاره به مشکلات آب در شهر مشهد گفت: مشکل آب معضلاتی را در مشهد ایجاد کرده است، از طرفی دستگاهها به دلیل محدودیتی که نسبت به آب تجدید پذیر در مشهد وجود دارد پاسخگو نیستند و تنها موضوع را به یکدیگر پاس می‌دهند.

وی موضوع اصلاح الگوی کشت ، صرفه جویی در مصرف آب ، مدیریت منابع آب و انتقال آب به مشهد را از جمله موارد بلاتکلیف در حوزه ی انتخابیه‌اش عنوان و اظهار کرد: از طرف دیگر موضوع بیکاری در شهر مشهد و آسیبی که از قبل آن به اقشار آسیب پذیر وارد می‌شود از مشکلات حوزه‌ی انتخابیه بنده است.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: ما ضمن حمایت از فعالیت‌های قوه قضاییه در شهر مشهد در مورد موضوع فعالیت‌های اقتصادی در مشهد نگرانی‌هایی داریم، درهمین راستا درخواست ما این است که با مدیریت و برنامه ریزی کار به این سمت کشیده نشود که مقداری نگرانی‌ها جنبه‌های عمومی‌تر پیدا کند.

انتهای پیام

کد N696690

وبگردی