آفتاب

بازتاب گسترده نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در جمهوری آذربایجان

بازتاب گسترده نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در جمهوری آذربایجان

ترجمه آذری نامه حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در سایت سفارت ایران در آذربایجان قرار داده شده، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جمهوری آذربایجان داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان دانشجویان ایران (ایسنا) شبکه تلویزیونی «سی بی سی» جمهوری آذربایجان که گزارش‌های خبری به چهار زبان روسی، انگلیسی، فارسی و ارمنی پخش می‌کند، بخش‌هائی از نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را پخش کرد.

متن کامل ترجمه شده به زبان آذری نامه نیز در پایگاه خبری «اهل بیت . آذ» جمهوری آذربایجان منتشر شد. خبرگزاری «سلام نیوز» جمهوری آذربایجان در گزارشی با عنوان «آیت‌الله خامنه‌ای نامه‌ای به جوانان اروپا و آمریکا نوشت»، به جزییات این نامه پرداخت و نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این نامه، خطاب به جوانان اروپا و آمریکا، آنها را دعوت کرد تا قربانی تبلیغات دروغ و دور از واقعیت درباره اسلام نشوند.

پایگاه خبری «دیرلر» نیز در گزارشی با عنوان «نامه آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی» متن کامل این نامه ترجمه شده به زبان آذری را منتشر کرد.

پایگاه خبری «آخار . آذ» در گزارشی در این خصوص نوشت: رهبر عالی ایران در نامه خود به جوانان اروپا و آمریکا آنها را دعوت کرد تا با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ اسلام(ص) آشنا شوند.

انتهای پیام

کد N696437

وبگردی