آفتاب
نماینده ولی فقیه در بسیج:

بسیج سازندگی می‌تواند جادوی 300 ساله غربی‌ها را باطل کند

بسیج سازندگی می‌تواند جادوی 300 ساله غربی‌ها را باطل کند

نماینده ولی فقیه در بسیج در جمع مدیران بسیج سازندگی سراسر کشور گفت: غربی‌ها می‌خواهند القاء کنند که هر کس مطیع آنها است، توسعه می‌یابد اما بسیج سازندگی می‌تواند این طلسم 300 ساله را بشکند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، با بیان این مطلب اظهار کرد: باید این طلسم را که می گویند برای پیشرفت کشور باید از الگوی غربی پیروی کرد، شکست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در باب الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی فرموده اند که «چرا لزوم تبیین الگوی پیشرفت را باید از مدل هایی که غربی ها برای ما درست کرده اند، پیروی و تعقیب کنیم؟ امروز در چشم برخی کارگزاران ما این است و این بسیار خطرناک و غلط و خطا است. غربی ها در تبلیغات خیلی توانمند شده اند، در طول این 200، 300 سال گذشته با تبلیغات توانسته اند این باور را ایجاد کنند که توسعه یافتگی برابر است با غرب و غربی شدن و هر کشوری می خواهد کشور توسعه یافته ای محسوب شود باید غربی باشد، این تبلیغات آنهاست، هر کشوری که با مدل غربی فاصله داشته باشد، توسعه یافته نیست و هر چه فاصله اش از مدل غربی بیشتر فاصله اش از توسعه یافتگی بیشتر است، این را می خواهند جا بیندازند و متاسفانه گاهی در ذهن ها جا انداخته اند».

مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج تصریح کرد: من فکر می کنم یکی از جاهایی که می تواند این طلسم را بشکند و البته تلاش های فراوانی هم در این عرصه انجام داده، بسیج است و به ویژه بسیج سازندگی نقش بزرگی به عهده خواهد داشت.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه غربی‌ها می‌خواهند ما مطیع آنها باشیم، گفت: هیچ کجا غیر از بسیج این توانایی، ظرفیت و هنر را ندارد که بتواند این طلسم 300 ساله را بشکند و حتی دولت و مجلس هم این توانایی را ندارند.

وی در ادامه افزود: بسیج سازندگی پرچم جهاد اقتصادی در مقابل این سحر رسانه ای دشمن را برداشته است و پرچم دار این میدان نبرد اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در بسیج اظهار کرد: دشمن برای اینکه ما را به زانو در بیاورد، قیمت نفت را به 30 دلار هم خواهد رساند، اما این اقتصاد مقاومتی است که منجی ایران اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام تویسرکانی ضمن بیان این مطلب که دولت های ما اقتصاد مقاومتی را نتوانستند گسترش دهند، یادآور شد: دولت های ما دولت هایی نبودند که کشور را در مسیر مطالبات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مقام معظم رهبری جلو ببرند که اگر بودند، ما در حال حاضر چنین وضعیتی نداشتیم.

مسوول نماینده ولی فقیه در بسیج در پایان با تشکر از زحمات بسیج سازندگی در عرصه آبادانی کشور بیان کرد: بسیج سازندگی در عین فعالیت های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و سازندگی کشور، باید مدل سازی کرده و الگوهای ویژه ای را برای تمام کشور ایجاد کند.

همایش مسوولین بسیج سازندگی استان های سراسر کشور به مدت 2 روز در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

کد N696415

وبگردی