آفتاب
نماینده بهشهر:

ملت ایران جواب توهین به ساحت پیامبر (ص) را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد

ملت ایران جواب توهین به ساحت پیامبر (ص) را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی توهین به ساحت نبی اکرم (ص) و همزمانی وزیر امور خارجه و قدم زدن با وزیر امور خارجه آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد مقیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور نیز گفت: حل مسائل اقتصادی بدون توجه به مسائل داخلی و نقشه‌ای روشن ممکن نیست و این امر چند شرط اساسی دارد. اول اعتقاد قلبی به تکیه بر منابع داخلی است که عملاً با اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود. دشمنان این کشور از اثرگذاری تحریم‌ها مأیوس شده‌اند و اینچنین القا نموده‌اند که حل این مشکلات جز با مذاکره محقق نمی‌شود. القای این اندیشه در مردم خیانت است.

نماینده مردم بهشهر در بخش دیگری از نطق خود تأکید کرد که دشمن نه فقط از تحریم‌های روی کاغذ بلکه از تحریم‌های نانوشته نیز استفاده می‌کند و افزود: دشمن با کاهش 60 درصدی قیمت نفت ما را به شرایطی رساند که اگر حتی به اندازه دور پیش از تحریم‌ها نفت صادر کنیم باز هم تنها نیمی از درآمد قبلی تأمین می‌شود. راهبرد این مسأله اتکا به منابع داخلی است. صادقانه به مردم بگویید اگر تحریم‌ها هم برداشته شود مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد. شرطی کردن جامعه به نتیجه مذاکرات خیانت است.

او در پایان با اشاره به نامه مقام مقام معظم رهبری به غرب ابراز امیدواری کرد: انقلاب آمریکا و اروپا با پیام رهبری آغاز شده و اسلام ناب تقدیم آنها شود.

انتهای پیام

کد N696249

وبگردی