آفتاب

لباس‌ مودی مورد توجه رسانه‌ها

لباس‌ مودی مورد توجه رسانه‌ها

نخست وزیر هندوستان در جریان سفر رئیس جمهوری آمریکا به دهلی نو چند مورد کار عجیب انجام داده که از جمله آنها می‌توان به پوشیدن لباس‌های رنگارنگ و سنت شکنی در استقبال از باراک اوباما در فرودگاه دهلی نو اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، نارندرا مودی، نخست وزیر هندوستان از زمان برعهده گرفتن زمام امور به خاطر پوشیدن لباس‌های فشن و مد و تا حدودی اسپورت در مرکز توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفته و این بار هم در جریان خوشامدگویی از باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا که در سفر سه روزه وارد این کشور آسیایی شده بود، لباسی را به تن داشت که بر رویش نام وی به صورت نوارهای راه راه و با رنگ زرد بر روی لباس دوخته شده بود که با کمی دقت به راحتی می‌توان آن را دید. تصاویر نزدیک از لباس مودی نشان می‌دهد که کلمات "نارندرا دامودارداس مودی" پشت سر هم بر روی این لباس دوخته شده است. دامودارداس نام پدر مودی است که چای فروشی در ایالت گجرات هندوستان بود.

بسیاری از حایمان مودی در توییتر نوشتند که وی پوشیدن چنین لباس‌هایی را دوست دارد اما مخالفان سیاسی‌اش از این مساله برای انتقاد از مودی بهره می‌برند.

یکی از حامیان حزب مخالف کنگره ملی هند می‌گوید: این میزان خودشیفتگی و جنون خود بزرگ بینی بی‌سابقه است.

البته خیاط دیرینه مودی گفته که این لباس تنها برای استقبال از اوباما دوخته شده است.

مودی به خاطر پوشش روی مد شهرت دارد و اغلب کورتای (لباس مردانه هندی) آستین کوتاه می‌پوشد.

انتهای پیام

کد N696238

وبگردی