آفتاب
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

آموزش و پرورش نقش اساسی در کاهش مشکلات اجتماعی دارد

آموزش و پرورش نقش اساسی در کاهش مشکلات اجتماعی دارد

با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس اقدامات انجام شده در دوران انقلاب و دفاع مقدس را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

علیرضا یونسی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد بر حفظ یادمان انقلاب اسلامی تأکید کرد واظهار داشت: با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس اقدامات انجام شده در دوران انقلاب و دفاع مقدس را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،وی افزود: باید تلاش کنیم که مجاهدت مردم ما در دوران دفاع مقدس ماندگار شود و برای مبارزه با دشمنان باید با برنامه های منسجم تری ایستادگی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به وظیفه خطیر آموزش و پرورش در تربیت نسل‌های انقلاب اشاره کرد وگفت: بای تلاش کنیم تا نسل جدید به سمت انحراف سوق پیدا نکنند.

یونسی با بیان اینکه مازندران بعد از استان تهران بیشترین نخبه علمی کشور را دارد گفت: همچنین مازندران در حوزه آموزشی و ورزشی رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.

وی با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی در سطح کشور و استان ابراز داشت: برنامه ریزی برای کاهش تهدیدات در فضای مجازی در برنامه کاری مسئولان به ویژه مسئولان آموزش و پرورش لحاظ شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش بسیاری اساسی در کاهش مشکلات اجتماعی به ویژه در فضای مجازی دارد گفت: با توجه به ارتباط گسترده آموزش و پرورش با کودکان و نوجوانان باید بستری فراهم شود که دانش آموزان در فضای مجازی آسیب کمتری ببینند.

یونسی اظهار داشت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارتباط خانواده با مدرسه باید تقویت شود و با نزدیک کردن ارتباط خانواده با دانش آموزان آسیب‌های اجتماعی موجود به خانواده‌ها تذکر داده می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: برای کاهش معضل اجتماعی باید الگوی دهه 60 که تسلط فضای معنوی در جامعه زیاد بود اجرایی شود

کد N695717

وبگردی