آفتاب
مهری:

واحدهای تخصصی کشاورزی برای بازاریابی محصولات خود برنامه ریزی کنند

واحدهای تخصصی کشاورزی برای بازاریابی محصولات خود برنامه ریزی کنند

تبریز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تمامی واحدهای تخصصی کشاورزی برای بازاریابی و صادرات محصولات خود برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم مهری ظهر دوشنبه  در جلسه کشاورزی شهرستان شبستر اظهار داشت: تمام واحدهای تخصصی بایستی برای ارتقا و بهبود تولید، بسته بندی، نگهداری، بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی برنامه ریزی داشته باشند.

وی ادامه داد: بخش اعظم مسائل و مشکلات کشاورزی در کشور و به تبع آن در استان ما بعد از برداشت محصول به ویژه در تنظیم بازار عرضه و تقاضا است که باید در این خصوص برنامه ریزی های مناسب انجام شود.

مهری در ادامه با تاکید بر توسعه کشت های گلخانه ای گفت: توسعه کشت های متراکم و گلخانه ای جهت حفظ اراضی برای نسل های بعدی و تسریع در تامین احتیاجات غذائی جامعه امری ضروری است.

وی همچنین با تاکید بر بازخوانی قوانین گفت: ضروری است تمام پرسنل از قوانین آب و حق آبه ها، قوانین امور اراضی، منابع طبیعی و این قبیل موارد مطلع باشند تا در تصمیم گیری ها، تصمیمات فنی و کیفی و اجرایی اتخاذ کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان اظهار داشت: لازم است تمام مصوبات ابلاغی طرح احیای دریاچه ارومیه که در ستاد احیای دریاچه، سیاست گذاری و برنامه ریزی می شود از طرف مدیران سازمان و شهرستان ها و عموم همکاران با اولویت، پیگیری و به اجرا برسد تا در آینده پشیمان از عدم اجرای به موقع راهکارهای تعریف شده نباشیم.  

کد N695136

وبگردی