آفتاب

بیانیه کمیسیون فرهنگی در پی انتشار نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی

بیانیه کمیسیون فرهنگی در پی انتشار نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی

کمیسیون فرهنگی مجلس با انتشار بیانیه‌ای، پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را نقطه عطفی در نگرش صحیح به احکام مترقی اسلام دانسته و آن را گویای دلسوزی و لطف پدرانه رهبر به نسل جوان و نوجوان عنوان کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمیسیون فرهنگی مجلس بیانیه‌ای در خصوص پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی منتشر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

«الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لا یخشون احداً الاالله و کفی بالله حسیبا

پیام روشنگرانه و پدرانه ولی امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی،‌ گذشته از آن که نگاه بصیر و ژرف‌اندیش آن بزرگوار الهی را در دفاع از کیان اسلام و مسلمین ثابت کرد، ‌گویای دلسوزی و لطف پدرانه آن عزیز به نسل جوان و نوجوان بود.

در این روزها که دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن به سرکردگی آمریکای جلاد و زورگو و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اذناب آنان،‌ به روش‌های گوناگون از طریق رسانه‌های خودفروخته و نیز راه‌اندازی و حمایت همه جانبه از جریان تکفیری، در پی بدنام کردن اسلام و آموزه‌های نورانی قرآن کریم است. این پیام بصیرت افزا، موج امید را با نگاهی مثبت به دین مبین و متعالی اسلام در دل‌ها بذرافشانی خواهد کرد، به ویژه آن که حضرت ایشان همه را به فراگیری اسلام از طریق منابع بی‌واسطه فرا خوانده‌اند.

بی‌شک، این پیام نقطه عطفی در نگرش صحیح به احکام مترقی اسلام عزیز خواهد بود و رسوایی دشمنان اسلام را انشاءاله در پی خواهد داشت.

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به پاسداشت این نعمت بزرگ الهی در عصر غیبت، یعنی ولایت مطلقه فقیه و نیز شخصیت برجسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با تمام وجود، شکر الهی را به جا آورده و از درگاه خداوند منان، طول عمر با عزت و سلامتی کامل را برای آن وجود مبارک خواستار است.»

انتهای پیام

کد N694493

وبگردی