آفتاب

شور و نوا در یک کنسرت دلبرانه/ «زنگوله» نواخته می‌شود

شور و نوا در یک کنسرت دلبرانه/ «زنگوله» نواخته می‌شود

مدیر اجرایی گروه موسیقی«زنگوله» از برگزاری یک کنسرت متفاوت با شکل و شمایل جدید در حوزه موسیقی کودک و نوجوانان با رویکردی کاملا ایرانی خبر داد.

سینا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب در تشریح جزییات اولین کنسرت موسیقایی گروه «زنگوله» توضیح داد: آنچه برای گروه «زنگوله» در همان ابتدای شکل گیری مهم بود توجه به موسیقی کودک و نوجوان به شکلی متفاوت بود که این کنسرت تقریبا اولین برنامه رسمی گروه برای معرفی و شناساندن محتوایی است که قرار است از این پس به مخاطبان خود ارائه دهیم.

وی ادامه داد: این کنسرت در دو بخش برگزار می شود که بخش اول در دستگاه اصفهان و بیداد برای بزرگسالان و خانواده ها و بخش دوم با رویکردی کاملا ایرانی در دستگاه شور و نوا برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود که در این بخش تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا ضمن ارائه‌ای صحیح از پیوند شعر و موسیقی، یک فضای موسیقایی دلبرانه را برای کودکان و خانواده های آنها فراهم کنیم.

یزدانی تاکید کرد: خوشبختانه در فضای آموزشگاهی گروه شاگردان به خوبی با فضایی که مد نظر بوده آشنا هستند بنابراین کسانی که در این کنسرت حضور دارند و عمدتا با کارهای قبلی گروه آشنا هستند، آثار ارائه شده اگر چه دارای فضای سنگینی است اما خسته کننده نخواهد بود و من تصور می کنم این بار تماشاگران با یک کنسرت متفاوت در ژانر کودک و نوجوان مواجه هستند.

مدیر اجرایی گروه «زنگوله» در معرفی اعضای گروه در کنسرت پیش رو گفت: سجاد تنها سرپرست گروه و نوازنده سنتور، کیانا فریدونی نوازنده نی و صادق لشگری خواننده این کنسرت موسیقایی هستند که در این برنامه آثار انتخاب شده را ارائه خواهند کرد. البته ما تصمیم داریم در کنسرت های بعدی از ارکستر بزرگ تر و به طور حتم از نوازندگان کودک و نوجوان نیز در ارائه کارها استفاده کنیم.

کنسرت گروه «زنگوله» نهم بهمن ماه امسال ساعت 20 در تالار اصلی فرهنگسرای نیاوران تهران میزبان علاقه مندان موسیقی است.

کد N694489

وبگردی