آفتاب

گزارش بازدید رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی از "ایران خودرو"

گزارش بازدید رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی از "ایران خودرو"

رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی با اشاره به بازدیدش از بخش‌های مختلف ایران خودرو گزارشی از این بازدید ارایه کرد.

علی علیلو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه از مرکز تحقیقات و پژوهش، ارتقا بهره‌وری و خطوط تولید ایران خودرو بازدید کرده است گفت: در این بازدید، مواردی را که در گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور گزارش کرده بودیم را مورد بازدید قرار دادم تا میزان تغییرات در این شرکت مشخص شود.

نماینده مردم شبستر با بیان اینکه پارکینگ‌های ایران خودرو از خودروهایی که نقص لوازم یدکی داشتند خالی شده است افزود: یکی از مواردی که در گزارش تحقیق و تفحص به آن اشاره شده بود تولیدات ناقصی بود که علاوه بر اشغال کردن پارکینگ‌های بزرگ ایران خودرو خیابان‌های اطراف این شرکت بزرگ را نیز اشغال کرده بودند، در بازدید اخیر به خوبی مشخص بود که سوءمدیریت‌ها در این حوزه از بین رفته و ماشین‌ها به صاحبانش واگذار شده است.

رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی، بازدید از مرکز تحقیقات و پژوهش ایران خودرو را مورد اشاره قرار داد و افزود: مرکز تحقیقات و پژوهش ایران خودرو که 12 سال تعطیل بود به تازگی فعال شده است و چندین طرح جدید خودرو را برای سال‌های آینده در دست طراحی و پژوهش دارد.

علیلو، وضعیت بهره‌وری در ایران خودرو را نسبت به قبل از تهیه گزارش تحقیق و تفحص بهتر دانست و افزود: افزایش بهره‌وری در این شرکت ما را امیدوار کرده است که محصولات ایران خودرو کیفیت بهتری را طی سال‌های آتی داشته باشد.

نماینده مردم شبستر با اشاره به فعال بودن 40 درصدی خطوط تولید ایران خودرو در گذشته گفت: در زمان تهیه گزارش تحقیق و تفحص 40 تا 45 درصد خطوط تولید ایران خودرو فعال بود اما در بازدید اخیرم کلیه خطوط ایران خودرو فعال بود و مسئولان این شرکت بر خود فرض کرده بودند که تا پایان سال حداقل 500 هزار دستگاه خودرو تولید و روانه بازار مصرف کنند.

انتهای پیام

کد N693355

وبگردی