آفتاب

میرگلوبیات: توهین به پیامبر اعظم(ص) بیانگر جهل مطلق غربی‌هاست ‌

میرگلوبیات: توهین به پیامبر اعظم(ص) بیانگر جهل مطلق غربی‌هاست ‌

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) بیانگر جهل مطلق غربی‌هاست.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، افزود: اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، در ادامه‌ی حرکات صهیونیستی در منطقه برای تامین منافع غربی‌هاست.

وی اقدامات جاهلانه در توهین به اسلام و مقدسات را در راستای اسلام‌ستیزی و گواه آشکاری بر هراس استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن از موج بیداری اسلامی و استیصال آنها در مقابله با دین مبین اسلام و ارزش‌های دینی دانست.

وی تصریح کرد: غربی‌ها هیچ منطقی برای مقابله با اسلام ندارند و با توسل به رفتارهای غیرانسانی و غیراخلاقی و توهین به مقدسات می‌خواهند با اسلام مقابله کنند غافل از اینکه اینگونه حرکات منجر به هوشیاری بیشتر امت اسلام شده و میزان ارادت آنان به پیامبر رحمت را افزایش خواهد داد.

میرگلوبیات اقتدار اسلام و ضعف مستکبران عالم را از دلایل اهانت‌های متعدد غربی‌ها به مقدسات مسلمین دانست و افزود: این حرکات چهره دروغین آنان را آشکار ساخت و ملت‌های آزادیخواه جهان دریافتند که هدف آنان ایجاد نفاق و اهانت به تمامی مذاهب و ادیان است.

وی خواستار تقویت اتحاد و همدلی در بین مسلمانان جهان در مقابل توطئه‌های مستکبران عالم شد و تصریح کرد: تنها عامل شکست غربی‌ها در ایجاد نفاق و دودستگی بین امت اسلامی، اتحاد بین مسلمانان است.

به گفته‌ی وی، پیامبر اکرم(ص) همانند خورشید تابناکی است که جهان را منور ساخته و اقدام احمقانه در توهین به آن بزرگوار ذره‌ای از محبت و ارادت دنیای اسلام به آن وجود ارزشمند تاریخ اسلام نخواهد کاست.

انتهای پیام

کد N693255

وبگردی