آفتاب
صفوی:

اراضی صنایع راکد در نواحی صنعتی استان بوشهر بازپس‌گیری می شوند

اراضی صنایع راکد در نواحی صنعتی استان بوشهر بازپس‌گیری می شوند

بوشهر - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: اراضی صنعتی راکد در نواحی صنعتی استان بوشهر بازپس‌گیری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید خبرنگاران از بخش های صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه صنایع مختلف در شهرک‌ها و صنایع صنعتی استان بوشهر صورت گرفته است.

وی به سفر ماه گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات بسیار خوبی در قالب این سفر به تصویب رسید که می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه واحدهای صنعتی استان داشته باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر اضافه کرد: یکی از اولویت‌های مهم این شرکت، باز پس‌گیری اراضی صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: در نشست هيئت حل اختلاف و داوري تعيين تكليف قرارداد هاي راكد 11 قرارداد مورد داوری قرار گرفت که نسبت به آزادسازی اراضی راکد رای صادر شد.

صفوی تصریح کرد: در این جلسه با حضور نماينده حقوقي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران و مجریان قرارداد، کار داوری 11 قرارداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر انجام شد که شش قرارداد به میزان چهار هکتار آزادسازی شد.

وی با بیان اینکه در این نشست به چهار قرارداد نیز مهلت ارائه شد، افزود: 44 هزار متر مربع از اراضی راکد شهرک‌های استان در سال گذشته با برگزاری نشست‌های داوری فسخ قطعی شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر ادامه داد: متقاضیانی که زمین‌هایی را در نواحی و شهرک‌های صنعتی دریافت کرده ولی اقدامی برای توسعه صنایع نداشته‌اند، پس از ارائه اخطارهای مختلف، قرارداد آنها فسخ خواهد شد.

کد N693178

وبگردی