آفتاب
نماینده اهر و هریس:

حمایت ما از تیم مذاکره‌کننده با حمایت آمریکای طمع‌کار متفاوت است

حمایت ما از تیم مذاکره‌کننده با حمایت آمریکای طمع‌کار متفاوت است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خطاب به وزیر خارجه کشورمان گفت: ما شما را فردی معتقد به نظام، ولایت و حامی حقوق مردم می‌دانیم و البته بارها این دوستی و اطمینان را با رای موافق‌مان اعلام کردیم، البته این تایید با تایید کسینجر و آمریکایی‌ها طمع‌دار متفاوت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس فلاحی باباجان در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار می‌کنیم که امت حضرت محمد(ص) و عاشق ایشان هستیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تشکر از نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی و آمریکای شمالی، گفت: امیدوارم حق این پیام ارزشمند از سوی صداوسیما، رسانه‌ها و مطبوعات کشور به نحو احسن ادا شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و وزیر امور خارجه، گفت: جنابعالی نماینده شریف مردم ایران اسلامی در سیاست خارجی هستید. در میدانی‌تر سخت از میدان‌های نظامی وارد شدید. ما شما را فردی معتقد به نظام، ولایت و حامی حقوق مردم می‌دانیم و البته بارها این دوستی و اطمینان را با رای موافق‌مان اعلام کردیم. البته این تایید با تایید کسینجر و آمریکایی‌ها طمع‌دار متفاوت است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظریف به گوش باش که در پشت این اطمینان ملت شریف ایران و نمایندگان آنان چشم‌های تیزی نهفته است و قدم زدن‌ها و خوش و بش‌های دوستانه و سفرهای غیرضروری را زیر نظر دارد، آقای ظریف حتما می‌دانید با افرادی مذاکره می‌کنید و پشت میز می‌نشینید که ماهواره‌های خبیثانه آنان مسیر حرکت و عملیات پاک‌ترین فرزندان این ملت را به دشمنان گزارش و در عملیات کربلای چهار آنان را به خاک و خون کشید.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظریف قضیه و طرف قضیه با شما کسانی هستند که هنوز هم از شلیک موشک ناو آمریکایی و شهادت کودکان مظلوم در اثر سقوط هواپیمای مسافربری هلهله شادی سر دادند و مدال گرفتند و امروز چه بسا شهادت سرداران جبهه جهاد مقاومت نیز نتیجه رهگیری خبیثانه آنهاست.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ظریف حتما اطلاع دارید که تئوری‌پردازان اقتصاد کاخ سفید قصد دارند با کاهش قیمت نفت کمر ایران را بشکنند. تئوری‌پرداز سیاسی آمریکا نیز گفته به تعداد پرچم‌هایی که ایرانیان آتش زده‌اند، اذیت‌شان می‌کنیم. آقای ظریف به هوش باش و دقت کن و سفارش حضرت علی (ع) به محمد بن حنفیه هر روز مطالعه کن.

وی با اشاره به مشکلات و چالش‌های حوزه انتخابیه‌اش، گفت: امروز مردم ولایتمدار اهر و هریس روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند. سه سال است مردم ما شب و روز ندارند. خواب و استراحت ندارند. بعد از حادثه دلخراش اهر و هریس و ارسباران که صدها کشته و هزاران مجروح از ما گرفت نزدیک به پنج هزار پس زلزله در منطقه اتفاق افتاد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: شب گذشته در سه منطقه حوزه انتخابیه‌ام در این سرما مردم به خانه‌ها نرفتند چرا که زلزله تاسف‌بار دیگر در این منطقه اتفاق افتاد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما ظاهرا مدیران ستاد حوادث غیرمترقبه استان باز هم در منطقه حضور نیافتند. ای کاهش از وقوع پنج هزار پس لرزه در منطقه ارسباران خبری می‌گرفتید. ای کاش از برداشت یک سال معادل 15 سال در معدن سونگون خبری می‌گرفتید. ای کاش از آلودگی آب‌های سطحی و نابودی مزارع و مراتع و شیوع بیماری‌ها و فعال شدن گسل‌های منطقه خبری می‌گرفتید.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به نحوه بودجه‌بندی استان‌ها، گفت: امسال در بودجه 94 باز هم جاده مرگ مورد غفلت و بی‌توجهی دولت تدبیر و امید قرار گرفته است اما امیدواریم با دستور رییس‌جمهور این مساله اصلاح شود.

انتهای پیام

کد N692480

وبگردی