آفتاب

حزب‌الله لبنان: صهیونیست‌ها با حمله به قنیطره مرتکب حماقت شدند

حزب‌الله لبنان: صهیونیست‌ها با حمله به قنیطره مرتکب حماقت شدند

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه شهادت اعضای این حزب بر توانایی و قدرت مقاومت می‌افزاید، گفت: صهیونیست‌ها با حمله به مبارزان مقاومت در قنیطره مرتکب حماقت شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی مراسم بزرگداشت شهید "محمد عیسی" در شهرک "عربصالیم" در جنوب لبنان تاکید کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند با حمله خود به مبارزان مقاومت در قنیطره سوریه حماقت کرده و مرتکب اشتباه شدند.

رهبران صهیونیست با حماقت و نادانی می‌پرسند حزب الله در قنیطره چه کار می‌کند. صهیونیست‌ها می‌دانند تمامی این تلاش‌ها امکان ندارد آن‌ها را به چیزی برساند.

وی افزود: آنچه در قنیطره رخ داد نشان داد که محاسبه‌های اسرائیلی‌ها همچنان اشتباه از آب در می‌آید. شهادت رهبران و مبارزان مقاومت نیز دلیل دیگری برای پیروزی جدید در این مرحله حساس است و این چیزی است که ما منتظر آن هستیم.

صفی الدین خاطرنشان کرد: آنچه رخ داد نشان داد که در واقع طرح اسرائیلی‌ برای نابودی سوریه و ضربه زدن به مقاومت وجود دارد و با این مساله همکاری میان صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها ثابت شد. حمله به پایگاه‌های ارتش لبنان در البقاع دلیلی بر این همکاری است. پس از رخداد اخیر قنیطره آیا کسی در طرح آمریکایی اسرائیلی در سوریه شک دارد؟!

وی تصریح کرد: اسرائیل از تکفیری‌ها در سوریه حمایت به عمل می‌آورد؛ تکفیری‌هایی که لبنان و ارتش این کشور را هدف قرار می‌دهند. اقدامات ارتش در راس بعلبک و دیگر مناطق اقدامات درستی است و لبنانی‌ها باید در کنار ارتش بایستند.

صفی الدین تاکید کرد: ارتش و مقاومت در سایه رخدادهای منطقه برای حفظ وطن جانفشانی می‌کنند؛ این رخدادها مساله ساده‌ای نیست بلکه لبنان را با خطر واقعی مواجه می‌کند برای همین ما باید تفنگ‌هایمان را در دست داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N691929

وبگردی