آفتاب
عضو حزب اسلامی کار:

جوانان ایرانی در انتقال پیام نامه رهبری مسئولیت دارند

جوانان ایرانی در انتقال پیام نامه رهبری مسئولیت دارند

یک عضو حزب اسلامی کار گفت: با توجه به ارسال نامه‌ای از سوی مقام معظم رهبری به جوانان غربی جوانان ایرانی نیز باید تلاش خود را برای انتشار این نامه و برگزاری کرسی‌ها آزاداندیشی در باب این نامه انجام دهند.

پیام مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اصلی‌ترین مسأله‌ای که باعث شد تا رهبری احساس کنند باید خطاب به جوانان غربی پیامی بفرستند، تحریف خود غربی‌ها از اسلام بوده است. تحریف‌های سخیفانه‌ای که غرب از جهان اسلام انجام می‌دهد، تصویری انحرافی از دین مبین اسلام را به جوانانشان نشان می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در بررسی ارسال پیام رهبری نکات مهمی مطرح است و آن مسأله خود این نامه مطرح است و نیز پاتک‌هایی است که غرب برای خنثی‌ کردن آثار انتشار این نامه در بین جوان‌ها همیشه انجام می‌دهد.

این فعال سیاسی همچنین یادآور شد: رهبری ایران وظیفه خودشان را در ابلاغ پیام اسلامی انجام دادند. از این به بعد وظیفه مسئولین، رسانه‌ها و جوانان ایرانی‌ است که با انتشار این پیام و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در باب آن مسئولیت خود را به انجام برسانند. با توجه به تأثیرگذاری شخصیت مقام معظم رهبری در جهان اسلام و در بین مسلمانان مسلماً برد این پیام زیاد خواهد بود.

وی با بیان این‌که پژوهش اصلی‌ترین کار جوانان تحصیلکرده است، تصریح کرد: اصلی‌ترین فعالیت هر جوان تحصیلکرده با هر مدرک تحصیلی پژوهش با روش های مطالعاتی و نتیجه‌گیری از آن پژوهش است. رهبری هم از جوانان خواسته‌اند تا از فضای تبلیغاتی رسانه‌ها خارج شوند و با استفاده از پژوه اسلام رحمانی را بشناسند. این توجه به رحمانیت اسلام مورد تأیید رئیس جمهور کشورمان نیز هست.

مجرد افزود: آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از جوانان غربی خواسته‌اند تا انگیزه‌های سیاه‌نمایی غرب را فراموش کنند و خودشان شناخت مناسب را کسب کنند. این شناخت باید بی‌واسطه باشد. البته نقدی هم به کشورهای اسلامی متحد وارد می‌شود که چرا آنقدر که باید جوانانش را با قرآن و اسلام مأنوس نساختند؛ چرا که اگر چنین بود تا به حال اثرات آن به غرب نیز تسری یافته بود.

انتهای پیام

کد N691720

وبگردی