آفتاب
یک نماینده مجلس:

۱۰ میلیون بیکار داریم

۱۰ میلیون بیکار داریم

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: در روند پرداخت تسهیلات بانکی باید تجدید نظر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، علی کائیدی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان پلدختر بیان کرد: متقاضی تسهیلات بانکی که وام با سود ۲۴ درصد دریافت می‎کند در هنگام پرداخت آن باید کارمزد ۳۴ درصد پرداخت کند که باید در این روند تجدید نظر شود.

وی در ادامه به فعالیت‎های کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این نهاد در کار خود موفق عمل کرده است چون در مسیر تحقق اهداف و محورهای اقتصاد مقاومتی گام بر می‎دارد.

کائیدی با بیان اینکه توسعه استان و شهرستان نیازمند احداث زیرساخت‎ها و بسترسازی است، افزود: پیش از این ۱۱۰ روستا در شهرستان پلدختر از آب آشامیدنی سالم محروم بودند و یک درمانگاه بهداشتی در این شهرستان وجود نداشت که امروز اقدامات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس به برق رسانی روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: امروز روند برق رسانی به گونه‎ای است که روستای باغ پیشه پلدختر که چهار خانوار دارد نیز از نعمت برق برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در کشور و استان یادآور شد: در حال حاضر در کشور ۱۰ میلیون نفر بیکار وجود دارد که باید برای اشتغال‎زایی این افراد چاره اندیشی شود.

انتهای پیام

کد N691415

وبگردی