آفتاب
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خبر داد

افتتاح سوله مدیریت بحران در ایام‌الله دهه فجر

افتتاح سوله مدیریت بحران در ایام‌الله دهه فجر

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: سوله مدیریت بحران استان همزمان با دهه مبارکه فجر و سی و ششمین سالگردی پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بشیر نازپرور ضمن اعلام این خبر گفت: پروژه ساخت سوله مدیریت بحران که از سوم خرداد ماه 1391، در زمینی به مساحت 1200 متر مربع در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران آغاز شده بود به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است و طبق برنامه ریزی انجام شده در روز 13 بهمن ماه امسال طی مراسمی با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و قضایی استان افتتاح و به بهره‌بردای خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای ساکن در استان و همچنین سوابق موجود در وقوع حوادث غیر مترقبه وجود سوله مدیریت بحران در این اداره کل به عنوان یکی از دستگاه های دخیل در مدیریت بحران الزامی است. در همین راستا پروژه ساخت این سوله در محل مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان واقع در کهریزک با اعتباری بالغ بر 720 میلیون تومان آغاز و هم اکنون آماده بهره برداری است.

انتهای پیام

کد N691355

وبگردی