آفتاب
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران:

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اتاق فکرهای صهیونیستی را غافلگیر کرد

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اتاق فکرهای صهیونیستی را غافلگیر کرد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با بیان این‌که «ابتکار مقام معظم رهبری در نامه به جوانان غربی اقدامی هوشمندانه و موجب غافلگیری اتاق فکرهای اسلام‌هراسی غرب بود» گفت: تئوریسین‌های غربی برای پوشاندن چهره اسلام طر‌ح‌های پیچیده‌ای دارند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سیدجواد ساداتی نژاد رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران، با بیان این‌که «ابتکار مقام معظم رهبری در نگارش و انتشار نامه خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اقدامی هوشمندانه و موجب غافلگیری اتاق فکرهای اسلام هراسی و اسلام ستیزی غرب بود»، گفت: اتاق فکرها و تئوریسین‌های غربی صهیونیستی برای پوشیدن چهره واقعی و تابناک اسلام در چند دهه گذشته برنامه‌ریزی‌های پیچیده‌ای داشتند.

وی با اشاره به هجمه هماهنگ، سنگین و گسترده رسانه‌های غربی صهیونیستی برای مخدوش جلوه دادن چهره اسلام ناب و پنهان کردن ماهیت واقعی پیامبر رحمت و دین اسلام، دلیل اصلی این اقدامات خباثت آمیز را ترس از آشنایی جهانیان و به خصوص جوانان جهان غرب با چهره واقعی و رحمانی دین اسلام و پیامبر عظیم الشان مسلمانان دانست.

وی با بیان این‌که «کنجکاوی و جستجوی حقیقت یکی از بارزترین خصوصیت‌های فطرت پاک جوانان است»، گفت: علت سرمایه گذاری و صرف سرمایه‌های هنگفت برای ترسیم چهره‌ای خشن و غیر واقعی از دین اسلام و پیامبر مهربانی‌ها، جلوگیری از آشنایی درست و صحیح جوانان جوامع غربی با دین اسلام است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران، برنامه‌ریزی‌های چند ده ساله سیاستمداران غربی صهیونیستی را در راستای جلوگیری از آشنایی درست و صحیح جوانان جوامع غربی با دین اسلام برشمرد و با اشاره به برخی اظهار نظرها و اعترافات سیاست مداران اروپایی و آمریکایی در زمینه ترس آنها از گرایش بیش از پیش جوانان غربی به اسلام و نفوذ فرهنگ اسلامی به محدوده تمدنی غرب گفت: تمامی راهبردها و تاکتیک‌های غربی‌ها حول اسلام هراسی و اسلام ستیزی در راستای جلوگیری از نفوذ روز افزون دین اسلام در غرب و ممانعت از گرایش جوانان غربی به دین اسلام است.

وی با یادآوری تحولات چند سال اخیر به خصوص ظهور تروریست‌های داعش و حواشی رقت بار آن و همچنین رویدادهای پر ابهام اخیر در فرانسه، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی را از چند زاویه قابل تامل و تعمق دانست و خطاب قرار دادن قشر بالقوه جوانان اروپایی و آمریکای شمالی را که دارای فطرت حقیقت جویی و آرمان گرایی هستند و در آینده عهده دار اداره جوامع خود خواهند شد را یکی ازجنبه های مهم این نامه عنوان کرد.

وی کیفیت و محتوای این نامه را یکی دیگر از جنبه‌های مهم و قابل تامل آن بیان کرد و محتوای نامه را روشنگرانه و حاوی پرسش‌های بنیادین و متحول کننده برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی دانست و گفت: تقویت پرسشگری و مطالبه گری یکی دیگر از آثار مثبت این نامه است.

ساداتی نژاد انتخاب جملات و عبارات این نامه را قابل بررسی و مطالعه عنوان کرد و نوع ادبیات نامه را بسیار مهم و برای جوانان جذاب و دارای کشش فطری بیان کرد و ارائه چند پرسش مهم و تعیین کننده پس از تبیین واقعیاتی ملموس و منطقی را از دیگر نکات نامه رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

وی انتخاب زمان فعلی برای نگارش و انتشار این نامه را نیز بسیار مهم و تعیین کننده دانست و گفت: با توجه به جنایت‌های مشمئز کننده چندین ساله تروریست‌های مزدور داعش در عراق و سوریه و پس از آن اتفاقات پر ابهام اخیر رخ داده در فرانسه و انتساب آن به مسلمانان با هدف از پیش تعیین شده اسلام هراسی و کوبیدن بر طبل اسلام ستیزی و رواج نفرت دینی و آزار و اذیت مسلمانان در جوامع غربی، انتشار این نامه در زمان و شرایط فعلی یکی دیگر از زوایای مهم نامه رهبر معظم انقلاب است.

وی نگارش نامه مذکور را اقدامی هوشمندانه و دارای آثار و تبعات بلند مدت در جوامع غربی و موجب غافلگیری اتاق فکرهای اسلام هراسی و اسلام ستیزی و خنثی شدن طرح های شیطانی آنها دانست.

انتهای پیام

کد N691166

وبگردی