آفتاب
نیک فطرت خبر داد:

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی،صوتی و تصويری در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی،صوتی و تصويری در قزوین برگزار می شود

قزوین- مدير عامل شركت نمايشگاه های بين المللی استان قزوین از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی،صوتی و تصويری در استان خبر داد.

هادی نیک فطرت شیوایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: هشتمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری از تاریخ  هفت لغایت ۱۱ بهمن ماه در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع با حضور بیش از ۴۰ مشاركت كننده به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه تولید کنندگان و نمایندگیهای لوازم خانگی، صوتی و تصویری از استان های تهران، البرز، قم، آذربایجان شرقی، همدان، قزوین و اصفهان تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌  از جمله اهدف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

نیک فطرت در پایان یادآورشد: هشتمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقمندان خواهد بود.

کد N690879

وبگردی