آفتاب
مروارید خبر داد:

وزیر راه بر احداث جاده آبدانان پل دختر تأکید دارد

وزیر راه بر احداث جاده آبدانان پل دختر تأکید دارد

ایلام- استاندار ایلام گفت: وزیر راه بر احداث جاده آبدانان – پل دختر که از مسیر تونل کبیرکوه عبور می کند تأکید دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی روابط عمومی استانداری ایلام محمدرضا مروارید در همایش فرمانداران با بیان این مطلب گفت: فرمانداران دهلران، دره شهر و آبدانان پیگیری های لازم را برای تکمیل تونل کبیرکوه و جاده پل دختر انجام دهند.

وی تصریح کرد: برنامه اصلی ما در استان جذب سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال در استان است، چرا که استانی با جمعیت ما و منابع سرشار نباید مشکل بیکاری داشته باشد و در این زمینه باید با استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد واحدهای تولیدی هم بحث تولید را گسترش دهیم و در ادامه آن مشکل اشتغال استان را برطرف کنیم.

وی با تأکید بر رعایت قوانین زیست محیطی ادامه داد: برای توسعه و پیشرفت باید حتما بحث های زیست محیطی را مد نظر داشته باشیم و تلاش ما در آینده باید حول دو محور اشتغال و حفظ محیط زیست استان باشد.

وی  به برنامه های کاری فرمانداران در سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از پراهمیت ترین کارهای استانداران در سال آینده است که باید در کنار فعالیت های دیگر آن را در دستور کار قرار دهند و در این خصوص باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا انتخاباتی سالم و پرنشاط داشته باشیم.

استاندار ایلام با تأکید بر آموزش مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها تصریح کرد: در این خصوص باید اداره کل روابط عمومی استانداری نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی و ارتقاء سطح روابط عمومی فرمانداری ها در استان اقدام کند چرا که اطلاع رسانی و انعکاس درست و علمی اقدامات و تعامل با صدا و سیما و رسانه ها از مهمترین فعالیت هایی است که فرمانداران باید در دستور کار خود قرار دهند.

مروارید با تقدیر از رسانه ها و صدا و سیما اظهار داشت: رسانه های مختلف در استان با دولت تعامل خوب و سازنده ای دارند و این فضای تعامل باید همچنان ادامه داشته باشد و فرمانداران نیز این فضای همکاری و تعامل را با رسانه ها به نحو مطلوب ادامه دهند.

کد N690328

وبگردی