آفتاب
مدیرعامل ستاد دیه شعبه سیستان و بلوچستان:

20 زندانی جرائم غیرعمد آزاد می‌شوند

20 زندانی جرائم غیرعمد آزاد می‌شوند

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان سیستان و بلوچستان گفت: به‌زودی 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد می‌شوند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان سیستان و بلوچستان گفت: به‌زودی 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، رحمدل بامری در ششمین جلسه ستاد دیه شعبه استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بزودی 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین و حمایت‌های دستگاه قضایی استان از زندان آزاد می‌شوند، گفت: در آستانه سی و ششمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، 20 پرونده مربوط به محکومیت‌های مالی و دیه ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اعتبار مصوب برای آزادی این زندانیان نیازمند 990 میلیون تومان می‌باشد که این مبلغ از محل کمک‌های ستاد دیه کشور و خیرین استانی تامین شده است.

بامری با اشاره به ارزش والای دستگیری از مستمندان گفت: مایه مباهات است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه در مقابل همه جهانخواران مقتدرانه ایستاده و دستگاه قضا با اقتدار در جهت اجرای عدالت به مردم خدمت‌رسانی مطلوب می‌کند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان سیستان و بلوچستان چاره‌جویی برای مددجویان غیرعمد و خانواده‌های شکات و افرادی که متحمل خسارت شده‌اند را از افتخارات بزرگ دستگاه قضائی مطرح کرد و افزود: از مردم استان می‌خواهیم تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث خانمان‌سوز پیشگیری کرده و نسبت به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث برای وسیله نقلیه خود اهتمام ورزند.

بامری، بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد این استان را رانندگانی اعلام کرد که در اثر حوادث رانندگی و رعایت نکردن قوانین و مقررات در زندان بسر می‌برند.

وی در پایان از مساعدت مسئولان و خیرین استانی و تلاش آنان در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر کرد و با اشاره به آمار 89 نفری زندانیان غیرعمد استان گفت: از این تعداد 36 نفر به دلیل تصادفات رانندگی و 53 نفر نیز با محکومیت‌های مالی ناشی از صدور چک و پرداخت مهریه و نفقه در زندان به سرمی‌برند که هیچ پشتوانه مالی برای استخلاص خود از حبس نداشته و تنها چشم امیدشان به همت خیرین خداجو دوخته شده است.

انتهای پیام

کد N690252

وبگردی