آفتاب
غیاثی:

با کسب چند نتیجه خوب به جمع مدعیان باز می گردیم

با کسب چند نتیجه خوب به جمع مدعیان باز می گردیم

قم - مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان این که بازیکنان ماهان تندیس در عین جوانی، باتجربه اند گفت: با کسب چند نتیجه خوب به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر باز می گردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید غیاثی پس از پایان دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و فردوسی مشهد در هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتسال که شامگاه جمعه در قم برگزار شد اظهار داشت: از تماشاگران قمی تشکر می‌کنم که امروز پشتیبان ما بودند و پس از چند هفته فراز و نشیبی که تیم ما داشته است، از تیم حمایت کردند و حمایت تماشاگران مرهی برای تیم ماست.

وی افزود: می‌دانستیم تیم فردوسی مشهد از ابتدای بازی پاورپلی می‌کند و خوشبختانه با هوشیاری بازیکنانمان و با تدبیر مناسبی که در مورد بازی تیم فردوسی صورت گرفت توانستیم از این تیم فصاله بگیریم و در ‌‌نهایت به ۳ امتیاز بازی برسیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: به ثمر رساندن ۵ گل در برابر تیمی که در پاورپلی توانمند است کار ساده‌ای نیست و گلی هم که دریافت کردیم به دلیل فشاری بود که تیم فردوسی روی تیم ما وارد کرد اما بازیکنان ماهان تندیس با دل و جان بازی کردند و سنگ تمام گذاشتند.

غیاثی بیان داشت: ما جوان‌ترین تیم را در بین تیم‌های لیگ برتری داریم و بازیکنان ما زیر ۲۵ و ۲۶ سال هستند و با وجود جوانی، تیمی باتجربه هم در اختیار داریم و همین تجربه و جوانی در کنار هم امروز به کمک ما آمد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با کسب چند نتیجه خوب در بازی‌های آینده به ویژه در بازی‌های خانگی بتوانیم به جمع مدعیان لیگ بر‌تر بازگردیم و تماشاگرانمان را خوشحال کنیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که قهرمان لیگ شویم اما اگر این اتفاق رخ ندهد، تلاش می‌کنیم در جمع ۳ تیم بر‌تر لیگ بر‌تر فوتسال قرار بگیریم.

کد N689751

وبگردی