آفتاب
حمید روحانی:

فکر نکنیم که فتنه 88 پایان یافته است

فکر نکنیم که فتنه 88 پایان یافته است

یک مورخ و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی گفت: جریان اهانت به مقدسات اسلامی به این خاطر است که اسلام را از پیشرفت باز دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی در پیش خطبه های امروز نماز جمعه تهران ضمن بی شرمانه دانستن فاجعه اهانت به پیامبر اکرم (ص) که دل ملت های مسلمان و آزادگان جهان را به درد آورد اظهار کرد: استکبار جهانی دربرابر پیشرفت اسلام در جهان غرب به شدت مستاصل شده است.

این مورخ و تاریخ شناس انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که پیش بینی کارشناسان غربی این است که به زودی اسلام جهان غرب را فرا می گیرد افزود: این همه توطئه برای این است که از پیشرفت اسلام در جهان غرب جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: این‌که شاهدیم در اروپا نمی توانند روسری یک زن مسلمان را تحمل کنند، هر روز علیه اسلام و مقدسات اسلامی اهانت صورت می گیرد، در بوسنی و هرزگوین نسل کشی مسلمانان اتفاق می افتد، در میانمار مسلمانان را به خاک و خون می کشند، برای جلوگیری از گرایش نسل جوان به سوی امام خمینی (ره) است آنها رهبرهای قلابی مثل بن لادن، النصره ، القاعده و داعش و غیره را ایجاد می‌کنند که نشان از این دارد از پیشرفت اسلام وحشت دارند.

این مورخ و تاریخ شناس انقلاب اسلامی بااشاره به این‌که مقررات ارتجاعی در عربستان و ممنوعیت رانندگی زنان در این کشور برای این است که اسلام را در دنیا بی اعتبار سازند تصریح کرد: آنچه در سوریه، افغانستان، عراق و لبنان رخ می‌دهد برای این است که بتواند از پیشرفت اسلام جلوگیری کند.

وی افزود:بنابراین سلفی های سعودی، وهابی های سعودی، داعش آمریکایی و صهیونیستی همه از یک آبشخور سیراب می‌شوند و همه اینها در چنگ صهیونیست ها هستند تا اسلام را ضایع کنند و هدفشان این است که رژیم صهیونیستی را نجات دهند و با ایجاد هرج و مرج در کشورهای اسلامی جلوی جریان بیداری اسلامی را بگیرند.

وی به وحشی گری و بی فرهنگی استکبار جهانی اشاره کرد وگفت: کسانی که در دیار غرب حکومت می‌کنند هنوز در قرون وسطی به سر می برند و از انسانیت تهی هستند و امید داریم پیام حکیمانه مقام معظم رهبری برای جوانان کشورهای اروپایی و آمریکایی طلیعه ای باشد تا آن‌ها را از بربریت و جهالت زورمداران خوناشام نجات دهد.

این مورخ و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی در ادامه به جنایت هایی که در بوسنی و هرزگوین نسبت به اسرای مسلمان اتفاق افتاده است اشاره کرد و افزود: انفجار اخیر در فرانسه به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم جنایتکار فرانسه برای این بود تا به مردم اروپا بباورانند اگر اسلام پیشرفت کند این فجایع رواج خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که امام خمینی (ره) از سالیان قبل سردمداران غربی و آمریکایی را به درستی شناخته بود خاطر نشان کرد: از بزرگترین ویژگی های امام دشمن شناسی و جریان شناسی بود و خطر رژیم شاه را به خوبی شناسایی کرد و علیرغم تصور عده ا ی در کشور مبنی بر این‌که اگر شاه از کشور خارج شود ایران تجزیه خواهد شد امام به خوبی شاه را شناخته بود که با دلارهای امریکا بر گرده این ملت سوار شده است و نمی تواند به نفع ملت کاری انجام دهد.

حمید روحانی افزود:امام خمینی (ره) به خوبی آمریکا را شناخته بود و دریافته بود که گروه های سیاسی و روشن فکر مآبانه بیگانه همیشه در خدمت بیگانگان هستند.بنابراین رمز موفقیت امام این بود که توانستند عناصر و عواملی را که با اسلام ناب محمدی همراهی ندارند شناسایی کنند و اجازه ندهند در انقلاب نقش موثر ایفا کنند.

این مورخ و تاریخ شناس انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که خطر جریان های انحرافی همیشه ادامه دارد افزود: نباید تصور کنیم که خطر جریان هایی مثل رژیم شاه توطئه های آمریکا و جریان های التقاطی تمام شده است؛ چراکه این جریان ها همیشه دنبال می‌شود و عناصری سعی می‌کنند با فتنه گری و نیرنگ راه انقلاب را سد کنند و خط امام را کمرنگ کنند و همچنین اصل ولایت فقیه را زیرسوال ببرند. پس باید هوشیار باشیم و فکر نکنیم که فتنه 88 پایان یافته است.

وی با بیان این‌که فتنه 88 هنوز ادامه دارد تصریح کرد: فتنه گران 88 سازش با آمریکا را می خواستند و دنبال این بودندکه اندیشه امام را کنار زنندو حزب اللهی ها را منزوی کنند.

روحانی با بیان این‌که اخیرا به سندی دست یافته ام که متوجه شدم اگر انقلاب به پیروزی نمی رسید رژیم شاه چه برنامه های خطرناکی برای این ملت مظلوم کشیده بود، گفت:‌از جمله برنامه های رژیم شاه محدود کردن زنان چادری در جامعه بود چرا که به شدت از زنان مسلمان چادری وحشت داشتند چون آن‌ها را نماد مقاومت در برابر غرب می دانستند.

این مورخ و تاریخ شناس انقلاب اسلامی با بیان این‌که امروز خطر کسانی که از توطئه غرب بی خبرند و یا آن را دنبال می‌کنند بیشتر از گذشته است، افزود: البته بصیرت ملت ایران و حضور رهبری اجازه نمی دهد نقشه های آن‌ها جامع عمل بپوشد، اما نمی توان نادیده گرفت استکبار جهانی و عوامل آن به شدت دنبال توطئه های گوناگون هستند تا ملت را از راه اسلام و رهبری و ولایت فقیه باز دارند. همچنین توطئه عظیم آن‌ها با کاهش قیمت نفت علیه ملت برای این بود که فکر می کردند می‌توانند ملت ما را به تسلیم وادارند.

روحانی باتاکید بر این‌که راه فتنه گران 88 راه ظلمت و ذلت است اظهار کرد: اصحاب فتنه می خواستند ملت را از نور انقلاب اسلامی، روحانیت و اصل ولایت فقیه باز دارند و از نظر فکری مسخ شده بودند و در مقابل غرب خود را باخته بودند و همچنین این فکر دنبال می‌شود، چرا که طرفداران فتنه 88 به دنبال این بودند که تسلیم غرب باشند که در این راستا انحلال پژوهشگاه فضایی ایران،‌ دست دادن به جنایت کارانی که به رسول اکرم (ص) اهانت کردند، تحمل اهانت بیگانگان و بی اعتنایی به خواست مردم برای اخراج سفیر پلید فرانسه و همچنین تحقیر ملت ایران و لبخند زدن مقابل استکبار جهانی همگی دنباله روی از فتنه گران است.

این مورخ و تاریخ شناس انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : جریان رفتن وزیر خارجه کشور به فرانسه در شرایطی که به پیامبر اکرم (ص) اهانت شده است و دست آن جنایتکاران را فشردن دل ملت را خون کرده است و نمی‌دانم دل امام زمان ما از اهانت به پیامبر در روزنامه فرانسوی بیشتر شکست یا از این‌که یک مقام ایرانی به نام اسلام به آن کشور سفر کند و در مقابل آن جنایت بی تفاوت باشد؟

وی افزود: می دانم که ملت عزیزمان از این جریان دلشان خون شده است و از این ماجرا رنج می کشند و به شدت ناراحت هستند و رهبری در مقابل این ذلت پذیری ها و سازش کاری ها که با خط امام و انقلاب همخوانی ندارد، رنج می کشند و امیدواریم به برکت خون شهدا کسانی که راه فتنه گران را دنبال می‌کنند اگر قابل هدایت اند ، هدایت شوند و گرنه خداوند آن ها را نابود کند و شر فتنه گران را از این کشور کوتاه سازد.

روحانی تصریح کرد: امیدواریم خداوند به این ملت توفیق دهد تا پیرو رهبری باشند و به اصل ولایت فقیه پایدار بمانند و شعار مرگ بر آمریکا را هیچ‌گاه فراموش نکند تا با این شعار کاخ های آمریکایی را براندازند.

انتهای پیام

کد N689241

وبگردی