آفتاب

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در ابوموسی

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در ابوموسی

کارگاه آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) با حضور مسئولان و کارشناسان ادارات و پیمانکاران در ابوموسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خلیج‌فارس از ابوموسی، جهانگیری رئیس مرکز تعلیمات، تحقیقات، بهداشت و ایمنی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در این کارگاه آموزشی به تشریح اهمیت تامین بهداشت و حفاظت فنی محیط کار پرداخت.

وی منابع انسانی را سرمایه هر کشوری عنوان و اظهار کرد: این افراد علاوه بر امرار معاش اقتصاد کشور ر ا به حرکت در می‌آورند.

جهانگیری بر ضرورت رعایت استانداردها و نکات ایمنی، بر پیشگیری و آموزش کلیه همکاران به استفاده از وسایل ایمنی در راستای انجام کار جهت جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و پیش رو تأکید کرد.

رئیس مرکز تعلیمات، تحقیقات، بهداشت و ایمنی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه به خطرات احتمالی در هنگام کار در پروژه‌ها پرداخت و داشتن آمادگی کامل در وضعیت اضطراری که سبب خطرات جانی و مالی می‌شود را خواستار شد و بر ضرورت تشکیل کمیته حفاظت فنی، بهداشت کار که در نهایت محیطی امن را برای خود فرد، خانواده‌اش و جامعه ایجاد می‌کند، تاکید کرد.

مباحث مربوط به ایمنی و سلامت کار از جمله سیستم ایمنی و بهداشت، اقدامات مورد نیاز در مواجهه با شرایط اضطراری، اقدامات لازم در جهت پیشگیری از حوادث و سوانح و آئین نامه‌های بهداشت و حفاظت کار از دیگر موارد مطروحه در این کارگاه بود.

به گزارش ایسنا در این دوره آموزشی 37 نفر شرکت کردند.

انتهای پیام

کد N689035

وبگردی