آفتاب
حجت الاسلام سعیدی:

تقابل همه جانبه ای میان کفر جهانی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است

تقابل همه جانبه ای میان کفر جهانی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در مقطع کنونی تقابل همه جانبه‌ای میان کفر جهانی و نظام سلطه با اندیشه توحیدی، الهی و اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی  اولین اجلاسیه بسیج اساتید حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از علما، اساتید و فرهیختگان بسیجی حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در این مراسم عامل اصلی و ریشه نزاعها و تقابلها را گفتمانی، فکری و اعتقادی توصیف و تصریح کرد: در مقطع کنونی تقابل همه جانبه‌ای میان کفر جهانی و نظام سلطه با اندیشه توحیدی، الهی و اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

وی افزود: زمانی که ریشه یک تقابل گفتمانی و فکری باشد به طور قطع افسران جبهه علم و دانش و حوزه‌های علمیه می‌بایست پای در این عرصه گذاشته و از مبانی دینی و اندیشه ناب نبوی و علوی دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکاییها با شکست راهبرد جنگ تمدنها، رویکرد ایجاد جنگهای نیابتی و جنگ درون تمدنی را در پیش گرفتند گفت: ایجاد اختلاف و درگیری میان فرق اسلامی از قلمروهای جنگ درون تمدنی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تا به امروز هیچگاه گفتمان نبوی و علوی تا این حد در سراسر جهان گسترده و دامنه نداشته است اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گستره اندیشه اسلام در سراسر گیتی فراگیر شده و دشمنان را به وحشت انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: اندیشه و گفتمان اسلام به دلیل برخورداری از حق و برخاسته بودن از فطرت انسانها بر تشنگان حق و حقیقت تأثیر می‌گذارد.

وی تأکید کرد: در مقطع کنونی اسلام با همه وجود در برابر جبهه کفر، نفاق و استکبار قد علم کرده است و اندیشه ناب نبوی و علوی در میان اقوام و ملتها به سرعت درحال گسترش است که گفتمان انقلاب اسلامی ایران به عنوان پشتوانه این اندیشه در جای جای دنیا شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان اظهار امیدواری کرد که با شکل گیری بسیج اساتید حوزه علمیه قم و گسترش این حرکت بالنده در کشور، زمینه پاسخگویی همه جانبه و فعال تری در برابر دشمنان فراهم شود.

در ابتدای این مراسم پیام آیت الله مکارم شیرازی به اجلاسیه بسیج اساتید حوزه علمیه قم قرائت شد. همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی نیز به عنوان مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه قم معارفه شد.

کد N688331

وبگردی