آفتاب

انتقاد لوپن از برنامه‌های ضدتروریسم نخست‌وزیر فرانسه

انتقاد لوپن از برنامه‌های ضدتروریسم نخست‌وزیر فرانسه

رهبر جبهه ناسیونالیست فرانسه نخست‌وزیر این کشور را به خاطر برنامه‌هایش برای مقابله با تروریسم به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مارین لوپن، رهبر جبهه ناسیونالیست فرانسه با انتقاد از برنامه‌های مانوئل والس، نخست وزیر این کشور برای مبارزه با تروریسم این برنامه‌ها را کاملا غیرمرتبط خواند و پیشنهاد کرد، تدابیر جدی‌تری از جمله محدود کردن میزان مهاجرت و افزایش کنترل مرزی صورت گیرد.

لوپن گفت: اظهارات و برنامه‌های مانوئل والس کاملا غیرمرتبط است. او حتی یک کلمه درباره موضوعات و مسائلی که منجر به ایجاد شرایطی مطلوب برای توسعه افراط گرایی شده است سخن نگفت.

وی ادامه داد: عدم کنترل مرزها در منطقه شنگن و مهاجرت انبوه در کنار سیاست‌های بین‌المللی که موجب حمایت از حامیان تروریست‌ها می‌شود، مسائلی کلیدی به شمار می‌روند که باعث ایجاد شرایط مناسب برای توسعه افراط گرایی شده‌ است.

پیش از این نخست وزیر فرانسه از اقدامات جدیدی خبر داد که دولت این کشور قصد دارد برای مبارزه با تروریسم انجام دهد. این اقدامات شامل اختصاص 490 میلیون دلار برای مبارزه با تروریسم و ایجاد مسئولیت‌های جدید در حوزه اطلاعاتی می‌شود. لوپن اما خواستار اقدامات جدی‌تر در زمینه مقابله با افراط گرایی شده است.

انتهای پیام

کد N687742

وبگردی